Wpis z mikrobloga

#help
byłoby możliwe coś takiego, żeby stworzyć infrastrukturę sieciową dostosowaną do gier online? bez budowania fizycznie, tylko dzierżawiąc już istniejącą. dostosować routery to częstszego odczytywania mniejszych pakietów niż dla "normalnego" ruchu w sieci, kierować pakiety konkretną trasą. czy to miałoby w ogóle sens?
#siecikomputerowe #sieci #internet #komputery #informatyka
  • 6
  • Odpowiedz
@jaggi: zobacz sobie takie coś jak wtfast już ktoś to wymyślił- gry online i tak z reguły chodzą po protokole UDP (znaczy przynajmniej w te co ja gram), problemem jest i będzie liczba przeskoków i wąskie gardła
  • Odpowiedz
@jaggi: Pomysł nie jest mowy, jak kolega @spo_ zauważył istnieje coś takiego jak wtfast, nie wypowiem się, czy to w ogóle działa bo mało gram on-line.
  • Odpowiedz