Wpis z mikrobloga

@MichalQ20: 1) Dużo zamówień - mało rąk do pracy.
2) Brak towarów na "czas" i kombinowanie po kątach jak go zdobyć.
3) Ktoś zakupi coś a wychodzą różne hece, typu kupił - nie zapłacił lub kupił coś czego nie ma na stanie i będzie za "x" czasu.
4) Powolna praca magazynu.
5) Mylenie paczek.

Chyba wyczerpałem i zrobiłem AMA za Ciebie. ( ͡º ͜ʖ͡º)
@Saute: w sumie to nie wszystko się zgadza. Zawsze jest mało rąk do pracy nawet jak będzie 1000 osób, to z towarem to prawda, ściągamy jest z centralnego magazynu lub dostawców, jak kupił i nie zapłacił to takie zamówienie nie jest realizowane z poziomu magazynu, magazyn wyrabia normę, może nie w 100% ale często kurierzy nie wyrabiają i paczki spakowane zostają na kolejne dni. Pomyłki się rzadko zdarzają.
@panjan1111: nie pracuje w dziale odpowiedzialnym za zaopatrzenie i nie wiem skąd oni wiedzą co zamówić, często towar jest sprowadzany z centrum dystrybucji lub dostawców. Wiele towarów jest poprostu od dłuższego czasu na magazynie. Jak są planowane promocje to zamawia się czegoś więcej.
@eme151: ciężko powiedzieć, nie mam wglądu w to. Ciężko popełnić błąd w wysyłce jak praca steruje komputer. Nie jest to tak zautomatyzowane jak Amazon ale ciężko o pomyłki.
@bazingaxl: Nie jest to sprzedaż przez allegro. Wysyłka tylko kurierem albo odbiór osobisty. Prawdziwy sklep, wszystko wysyłane z magazynu w Polsce, magazyn działa na systemach od sapa. Ciężko powiedzieć jaki towar jest na miejscu ale jest go bardzo dużo. Każde zamówienie wychodzi