Wpis z mikrobloga

Szybkie pytanie. Zrobiłem sobie model dość kwadratowy a teraz próbuję go oteksturować. Rozwinąłem sobie teksturę dzięki UVW unwrap i uzyskałem coś takiego jak na screenie. Wiele elementów ma dostać taką samą teksturę a ja nie zamierzam po kilkanaście razy rysować tego samego w szopce. Tym bardziej przy poprawkach. Nakładanie ręczne map na siebie to też jakiś koszmar. Da się jakoś zaznaczyć interesujące mnie elementy i kliknąć jeden przycisk aby mapy zostały na siebie idealnie nałożone? Używam 3d Studio Max 9.


#3ds #3dsmax #3d #modelowanie
Pobierz newerty - Szybkie pytanie. Zrobiłem sobie model dość kwadratowy a teraz próbuję go ot...
źródło: comment_FOn2Jtqh2Je3sH4O3sGW4wZaxPnfInz1.jpg
  • 26
@nidriove: W skrócie chcę wszystkie takiej samej wielkości prostokąty w mapie nałożyć na siebie tak aby nie rysować tekstury bez sensu po 30 razy. Zaoszczędzę w ten sposób swój czas. Masę czasu. Zaraz przejrzę te linki.
@newerty: MODO nie moda
wiem no niestety tyle kosztuję max jednorazowo kosztuje z 20.000 a za miesiąc tez nie mało
ja mam MODO Indie 901 za około 200$ kupowałem
http://store.steampowered.com/app/401090/

Przeczytaj sobie to różnice między normalnym a wersją INDIE
https://steamcommunity.com/app/289550/discussions/2/624076851317052780/
OBJ and FBX export limit expanded to 100k polys

ale wpierw zobacz czy ci to leży w ogóle bo jest inny zdecydowanie niż 3ds max
tutaj masz tutoriale jak będziesz znał