Wpis z mikrobloga

@ponton: Równie genialna sprawa co z przejściem świdnickim.
No dobra, te świdnickie to jeszcze gorszy pomysł, bo zlikwidowali podziemne przejście i trzeba stać na światłach teraz i samochody zatrzymuje. Na grunwaldzkim podobno i tak światła są tak zsynchronizowane, że nic się nie zmieni dla samochodów. Podobno.
Jak się je zsynchronizuje, to bez różnicy, ile ich jest.


@ponton: Masz prawojazdy, jeździsz samochodem po mieście? Nie zaobserwowałeś, że ludzie nie potrafią ruszać ze świateł i taka synchronizacja pewnie miejsca miała nie będzie?
Ja bym #!$%@?ął przejścia dla pieszych z sygnalizacjami co 53m

I tak są korki, a przynajmniej będzie gdzie przechodzić na drugą stronę
@ponton : http://www.zdium.wroc.pl/attachment/file/91/rondo_i_wyspa_-_widok_w_strone_mostu_grunwaldzkiego.jpg
chodzą słuchy że przez dołożenie się pasażu do budowy przejścia podziemnego , miasto wycofało się z budowy przejść naziemnych , też z tego powodu przejście podziemne jest nie naturalnie głęboko.

@anonim1133 : i tak zostało przejście podziemne i nie będzie już tych super schodów , a dla osób niepełnosprawnych i osób starszych przejście naziemne jest 1000000razy lepszym rozwiązaniem , i tak trasa WZ ma być przebudowana w niedalekiej przyszłości