Wpis z mikrobloga

doradźcie bo nie wiem co zrobić,wczoraj po północy zamówiłem różowemu prezent na allegro,na stronie aukcji było napisane,że będą wysyłane paczki zamówione tylko do 16 grudnia,jako,że ja zamówiłem 17 grudnia o 00:38 to liczyłem,że może akurat,rano zweryfikują i jeszcze się załapie. Do teraz nie mam na allegro powiadomienia,że paczka została już nadana czy coś w tym stylu. Płatność dałem przy odbiorze,tak asekuracyjnie,wczoraj rano napisałem maila do sprzedającego czy wyśle paczke czy też nie ale do teraz nie dostałem odpowiedzi, i teraz dwa pytania:
Czy zawsze sprzedający powinien mnie informować o tym,że paczka została wysłana czy nie jest to konieczność?
Czy jakbym chciał jednak zrezygnować z zakupu to wystarczy,ze napisze im maila,ze nie chce tej paczki czy to jakaś bardziej skomplikowana procedura? Nigdy nie miałem takiej sytuacji i nie za bardzo wiem co zrobić,bo jak nie dojdzie do świąt to #!$%@? takie rzeczy i znajde coś innego.

#kurier #allegro #pytanie #pytaniedoeksperta
  • 16
@pavulon78: czyli w teorii paczka mogła zostać wysłana? fakt,że zamówiłem już 17 ale to było w środku nocy,wiec może akurat się złapałem,a sprzedający nie odpisuje na moje wiadomości ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@paw3n: To trzeba było wczoraj maila pisać, bo teraz jest po ptokach. Może wysłał, może nie, jak koniecznie chcesz wiedzieć to napisz maila, chyba że nie wiesz jak...
@paw3n: OK, nie doczytałam. Mimo wszystko nadal jest po ptokach, bo może Ci odpisać, że przecież wyraźnie napisał, że wysyłają tylko te zamówienia złożone do 16.12. Cóż z tego, że pół godziny po czasie- to już inna data. Oczywiście to zależy na kogo trafisz. Jak ktoś już muu takie numery robił, to może być negatywnie nastawiony do takiego maila. Albo wysłał, nie potwierdził, a ty mu anulujesz zamówienie...
@MalutkaM: jak nie dostane odpowiedzi czy wysłał czy też nie to trudno,najwyżej mikołaj trochę się spóźni,różowy się nie obrazi. Mimo wszystko,kontakt z klientem to chyba powinna być sprawa priorytetowa
@paw3n: Pomyśl- gościu ma multum maili od ludzi z takim samym pytaniem. Przy 50 zaczyna się wkur..rzać. Każdy mail priorytetowy bo od klienta. Wysłać paczki. Żona/dziewczyna goni do sklepu/sprzątania. Tuż przed świętami to najgorszy moment na zamawianie bo:
a) nie dojdzie na czas;
b) nie zostanie wysłane na czas;
c) od #!$%@? maili w stylu "Ale ja zamówiłem o pierwszej w nocy, to pan też musi to wysłać". I tak co
@paw3n: Wcale nie mówię, że "hurr durr ciota jesteś b męczysz człowieka i nie zamawiasz wcześniej", ale moim zdaniem należy się zrozumienie dla ludzi, którzy to wysyłają, paczka się spóźnia bo poczta i znów od #!$%@? maili, że nie wysłał, że nie paczka nie dotarła, że jest #!$%@?, i niech mu matka za to umrze.
@MalutkaM: dobra,może do końca dnia gość jeszcze się odezwie,jak da znać,że paczke wyśle po świętach - odpuszczam,a jak nie odpisze wcale to trudno,pozostało czekać
A co do zamawiania wcześniej,spontaniczna decyzja,różowy coś tam zasugerował i zamówiłem,nie raz i nie dwa zamawiałem coś na kilka dni przed świętami,wiec liczyłem,że i teraz się powiedzie