Wpis z mikrobloga

@Soyerski: @zaxcer: Tak się zastanawiam bo paczka idzie na mój adres w pracy, żebym mógł odebrać w dzień. Jak jestem w domu to kurier zawsze jest prawie wieczorem więc teraz mam nadzieję, że dotrze do południa ( ͡º ͜ʖ͡º) W końcu to ścisłe centrum miasta i po południu nie będzie chciał pewnie stać w korkach.
  • Odpowiedz
Ile godzin pracuje kurier


@xSQr: ... dobry żart xD u mnie #!$%@? kurier GLS nie potrafi odebrać od kilku dni paczki dla klienta.
Tak mnie #!$%@? dziad stary, że masakra, żadne skargi nic nie dają...
  • Odpowiedz
@crab_nebula: po co zawracać głowę w BOKu o tak błahą sprawę? W dodatku czeka się tam dość długo. Numer do kuriera można sprawdzić na stronie dpd.com.pl.
@xSQr: Powinieneś dostać smsa o planowanym czasie podjazdu kuriera. Daj numer przesyłki to Ci to ogarnę.
  • Odpowiedz
@crab_nebula: w boku pomogą ale nie ma to sensu z dwóch powodów: tracisz czas na połączenie i dodatkowo rozmawiasz z konsultantem któremu i tak na niczym nie zależy, przysparzasz pracy pracownikom którzy i tak tej pracy mają nadto bo ludzie dzwonią z pierdołami ;) W kontakcie z każdą firmą wychodzę z założenia, że jak jestem w stanie sobie sam coś ogarnąć to nie interweniuję na infolinii ;) Druga sprawa, że po
  • Odpowiedz
@BaKuMMz: wierz mi, że klient, który chce załatwić swoją sprawę nie będzie się zastanawiał czy przysporzy komuś więcej pracy czy nie, fajnych macie pracowników, skoro pracują z takim podejściem- z czym klienci mają dzwonić, to jest firma kurierska a nie ostry dyżur ;)
  • Odpowiedz
@crab_nebula: nie zrozumiałaś mojego przekazu który brzmiał "bo co masz dzwonić do kogoś skoro sama możesz to sprawdzić?". Pracownik Ci to sprawdzi bo to jest w jego obowiązku ale po co skoro można to zrobić na skróty? A to, że ludzie dzwonią z pierdołami to jest po prostu fakt ale nikt z tego powodu nie płacze (więcej połączeń- wyrobiona norma- wyższa premia) ;)
BTW. z jakim podejściem miałaś na myśli? Nie
  • Odpowiedz
@BaKuMMz: zrozumiałam, a że może sam sobie sprawdzić nie wiedziałam, tak jak już wcześniej napisałam :)

rozmawiasz z konsultantem któremu i tak na niczym nie zależy to Ty napisałeś przecież
  • Odpowiedz