Wpis z mikrobloga

Moja matka przedłużała dwie umowy w Orange i wzięła dwa telefony, do jednego dorzucili nową kartę sim, do drugiego nie. Do drugiego stara karta nie pasuje i próbowaliśmy wymienić w salonie, pracownica stwierdziła że wymiana karty to koszt 25zł i do tego można dobrać jakiś gadżet i dała za darmo kartę pamięci "za darmo", jej koszt miał być zawarty w opłacie za kartę sim i czy by się to wzięło czy nie to i tak te 25zł by było trzeba zapłacić. Tak powiedziała, jak się w domu okazało wymiana karty sim jest bezpłatna (jest to nawet na protokole, czy umyślne kłamstwo, szkoda że moja matka nie zwróciła na to uwagi) a na paragonie jest tylko ta karta pamięci (która miała być niby za darmo). Orange na Facebooku potwierdził że wymiana jest za darmo i skoro kazali płacić to poprosili o maila by mogli się tym zająć.

Karta SIM została wydana... nie taka jak trzeba (micro sim, a nie nano sim), mimo że pracownik w sobotę sprawdzał osobiście jaka karta powinna być (podobno mieli błąd systemu i nie mogli dać nowej wtedy). Co zrobić w takiej sytuacji? Wybieram się tam jutro po właściwą kartę, ale mam żądać zwrotu pieniędzy natychmiastowo, czy mogą oddać przy rozliczeniu faktury? Co jeśli pracownica uzna że następna wymiana karty jest płatna, albo zacznie wciskać jakiś kit np że kart nie mają na stanie? Według mnie to ewidentne oszustwo, mam jej policją zagrozić czy co?

#prawo #orange #telefony
  • 3
@Goglez: Nie odpowiem Ci jak to jest w przypadku Orange, ale to co napisze dotyczy się każdego operatora :)
Mamy okres świąt i masa systemów nawala, zawiesza się - cuda. Rozumiem, że jesteś stratny o 25 zł, jako klient ale zrozumieć też trzeba ludzi, którzy pracują w tych salonach. Bardzo często pracują na dodatek osoby, które zaczynają pracę, nie uda się w żaden sposób zapewnić przez nich obsługi w 100% idealnej
@Goglez: Przykro mi, że doszło do tej sytuacji. Potwierdzam to, co zostało Ci napisane na naszym profilu na Facebooku - w tym przypadku wymiana karty SIM powinna być jak najbardziej bezpłatna. Jeśli przesłałeś do nas zgłoszenie poprzez https://pomoc.orange.pl/ w sprawie pobrania opłaty zostanie ona zwrócona w kolejnej fakturze. Jeśli przy kolejnej wymianie znów zostanie od Ciebie pobrana opłata, proszę - również prześlij nam szczegóły poprzez https://pomoc.orange.pl/ i tym razem. Podaj nam