Wpis z mikrobloga

Drogie Mirki, gorąca prośba na odpowiedź na parę pytań.

1. Na co zwracasz największą uwagę przy wyborze mieszkania na wynajem?
2. a) Jestem studentem, b) pracuję, c) pracuję i mam dzieci.
3. Szukam: a) kawalerki, b) dwóch pokoi, c) powyżej 2 pokoi, d) pokoju.
4. a) Górna kwota którą jestem w stanie zapłacić za sam wynajem (nie wliczając opłat) b) Górna kwota którą jestem w stanie zapłacić za wszystko
5. Czy podczas wyboru mieszkania zwracasz uwagę na sposób jego ogrzewania? Jak bardzo jest to dla Ciebie ważne?
6. Uporządkuj w kolejności od najważniejszej do najmniej ważnej: lokalizacja, cena, koszty ogrzewania, komunikacja miejska, bliskość uczelni/pracy, renoma dzielnicy, coś innego?

Dziękuję bardzo za odpowiedzi.

  • 9
@moporzysta:
1: odległość od uczelni,
2: a,
3: c,
4: 450, 620 ( cena na głowę, bo zawsze szukam w więcej osób),
5: bardzo ważne jest dla mnie aby było to ogrzewanie z miasta, a więc sieciowe,
6: lokalizacja ( a wiec i odległość od uczelni i połżenie sklepów), cena, dostępność komunikacji, wielkość mieszlania.
@moporzysta:
1. dostęp do garażu w sensownej odległości, parking, komunikacja miejska
2. a+b
3. b/c
4. sam wynajem? okolice 1000zł, bo wyżej to już wolałbym sam brać kredyt, całość <2k ze wszystkimi mediami
5. tak- najlepiej miejskie, gaz/elektryczne raczej odpada, piec całkowicie odpada
6. lokalizacja, garaże, cena

Komunikacja bardziej jako backup - na dojazd/powrót z imprezy (by za każdym razem taksy nie brać). Garaże to mus - a jak ich nie
@moporzysta:
1. Stan mieszkania i to, czy mogę tam mieszkać z kotem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
2. a
3. d
4. 800/1100 (dzielone na dwie osoby, bo pokój razem z #niebieskipasek
5. Tylko ogrzewanie miejskie, żadne inne
6. cena (a co za tym idzie także koszty ogrzewania), dostępność komunikacji, lokalizacja, bliskość uczelni
Ale także zwracam uwagę na to, co dokoła - czy są jakieś supermarkety, całodobowy monopolowy
@moporzysta:
1. lokalizacja
2. c
3. c.
4. 1000/1400
5. najlepsze ogrzewanie miejskie