Aktywne Wpisy
hehehhhehe +132
Dobra, w wieku 30 lat wypaliłem się z IT. Nie chce już widzieć na oczy tego syfu i #!$%@?ć na takie #!$%@? tematy co po byle jakiej analizie gówno mnie obchodzą. Co mnie ma obchodzić wynik jakiejś funkcji albo dowieziony sprint - ja #!$%@? jakim przegrywem przez ostatnie 7 lat się było, że człowiek się tym przejmował. Nawet pieniądze mnie nie radują. Czym się zająć? Jakieś pomysły? Jaka odskocznia na kilka lat
Knamga +4
Dostałem projekt od stolarza, co byście tu zamienili poprawili? #budujzwykopem #remontujzwykopem
- siedze w ok 100 samochodach dzienniem, zazwyczaj też nimi gdzieś jadę ;)
- różny stopień rozpadu, czasami 50mil, czasami 250tys mil.
- znam ceny sprzedaży, wycen, średnie, różne statystyczne pierdóły
- znam średnią awaryjność, usterkowość, a także doświadczam tego wszystkiego na swojej skórze + mam wgląd w raporty AA(taki ADAC w UK)
- rozpiętość klasowa aut to powiedzmy 1995-2015, 50f - 50tys f
- marki od Protona do Astona
- ciekawostki o angielskim rynku, dlaczego jest przejrzysty I nie ma w nim oszustw itd.
Jak jesteście zainteresowani to możecie to pokomentować/plusować, to się na jutro zmotywuje ;d
#motoryzacja
#auta
#samochody
#carboners
to samo jest z serią 7 w bmw
Jak sprzedajesz też jakieś klasyki typu Ferrari czy Lamborghini z lat 60. to bardzo chętnie.
@quit13: przyjmując 12-godzinny dzień pracy, miałbyś maksymalnie 7 minut na poświęcenie dla każdego samochodu, zakładając, że teleportowałbyś się z jednego do drugiego
ogólnie ludzie ulegają manii niskiego spalania
w uk dodatkowo masz podatek drogowy od emisji spalin, TDI ma niższy niz benzyna. Stad stary anglik ma do wyboru placić 400f ubezpiecznia I 250f rocznie za tdi albo 350f za fsi, to pierwsze w broszurkach wygląda lepiej, a auta mają I tak po 2-4 lata, wiec usterkowość ich nie dotyczy.
A czym naród głupszy tym bardziej przecenia
@Pantograf: czasami mam w reku 40 kluczy I auto zmieniam co 30 sekund
do 8 lat to 282 do 22 dla diesla
a e38 i e65/66 przed liftem to więcej benzyna bo diesle pewnie już poszły na żyletki
@quit13: Dzięki, nawet nie wiedziałem, że jest tam jakiś podział na kategorie:
Kategorie wprowadzone zostaly zeby ograniczyc kradzieze/bezprawne przerobki itd. utworzone zostaly przez the Association of British Insurers (ABI),DVLA i Policje.
Kategoria A -samochod nie nadaje sie do sprzedazy-po czesciowym spaleniu,zalaniu podczas powodzi,bez glownych czesci samochodu.samochod powinieb trafic na przemial,
kategoria B-samochod nie do sprzedazy-uszkodzenia zupelnie nie da sie naprawic -taki samochod mozna sprzedac na czesci
kategoria C- odnosi