Wpis z mikrobloga

  • 0
@skew: nie jestem geniuszem animacji ale zawsze będą przechodziły przez ciało, jezeli nie odsuniesz kości w taki sposób żeby ręce odstawały od ciała.
  • Odpowiedz
@marvin7: W blenderze tylko wymodelowałem, "oteksturowałem" (xD) i zrobiłem kości. Animacja jest w unity, wymieram model, dodaję animację z pliku, wciskam play.

@einz: Normalnie odstają, więc problem leży w samej animacji, tylko że jakiej bym nie pobrał, to zawsze jest to samo :/ Obstawiam że trzeba ją jakoś wyedytować, tylko nie widzi mi się edycja ~120 klatek osobno zwiększając odległość rąk od tułowia. Może jest od tego jakiś
skew - @marvin7: W blenderze tylko wymodelowałem, "oteksturowałem" (xD) i zrobiłem ko...

źródło: comment_1fTjlDnn1sGdq6znJS1XBpdhZNazLrRZ.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz