Wpis z mikrobloga

Mirki, co się odwaliło to ja nie wiem.

Tl;dr: ktoś z USA wrypał się na mój prywatny gmail

Zawsze dbam o bezpieczeństwo swoich danych. Jedynym moim zboczeniem jest używanie konta google do autoryzacji gdzie się da. Poza tym jestem #programistaza15k, więc korzystam z admob i google wallet gdzie nazbierałem bagatela 50 cebulionów.

Dziś w nocy budzi mnie mail o treści 'ktoś zna Twoje hasło'. Przyznam, że serce mi zabiło mocniej. Okazało się, że rzeczywiście ktoś logował się na moje konto dwa razy! Przy trzeciej próbie Google odrzuciło logowanie.

Trochę creepy, bo mam tam maile z ostatnich 10 lat. Moje hasło jest bezpieczne, różne znaki, cyfry itd.

IP logujacego się wskazuje Las Vegas, co pewnie oznacza jakiś VPN.

Mieliście kiedyś taka sytuację? Był jakiś wyciek danych ostatnio?

#gmail #google #hacking #creepy #niebezpiecznik
  • 22
@Koniuu: ja tak tylko powiem ze jak się czasem loguję na Gmaila na innej przeglądarce niż zwykle to mi pokazuje logowanie z USA.
Może ktoś po prostu pomylił adresy i wpisał twój przez pomyłkę?
via Android
  • 0
@DarkBolo: i jak się to skończyło? Odzyskałaś konto? Ja pierwsze co pomyślałem to czy m jakiegoś vira na kompie i czy ma jakieś hasła na skrzynce.
@Koniuu: miałem dwa wejścia na gmail, Chiny i usa, nie wymyślają że to jakieś czarodziejskiej sztuczki, ani nie myśl że jesteś jakiś wyjątkowy. Zdarza się
via Android
  • 0
@Limonene: google wylogowalo gościa bo wydało im się podejrzane, że loguje się z dwóch końców świata jednocześnie. Poza tym w historii logowan znalazłem jeszcze jedno logowanie z USA z firefoxa, z którego na pewno nie korzystałem.
@Koniuu: Nie udało się odzyskać. Google chciało numer dowodu, zdjęcie itp itd, podesłałem, ale nie miałem tych danych na koncie gmail, więc poszło się #!$%@?ć a z nim youtube i kilka innych serwisów. Mam nauczkę, by oficjalne e-maile zakładać na wp czy onecie. Tam nikt się nie włamuje.