Wpis z mikrobloga

Ponieważ jest spore zainteresowaniem ze strony osób, które znają nieco Python/Django i chciałyby rozwijać swoje umiejętności w realistycznym projekcie zapraszam wszystkich chętnych do tworzenia razem z nami wikikracja.pl

Ja wnoszę ze swojej strony wiedzę merytoryczną. Od 2008 razem ze stowarzyszeniem promującym szwajcarską demokrację studiuję ichni system dzięki czemu gwarantuję, że to co stworzymy będzie najnowszym, wypasionym osiągnięciem w dziedzinie politologi i zatrzęsie nieco sytuacją polityczną w Polsce (w sensie - uzdrowi ją). Co więcej - jeśli ten system zadziała w Polsce to zadziała też wszędzie na świecie (gdzie jest internet). Można więc powiedzieć, że celem projektu jest (there I say it) URATOWAĆ ŚWIAT.
W związku z tym muszę zastrzec sobie prawo do kierowania merytoryczną zawartością żeby nie powtórzyć błędów popełnionych w Kalifornii, Libii i itp. Demokrację półbezpośrednią da się spieprzyć oj da. Z drugiej strony ślubuję solennie odpowiedzieć na każde pytanie typu dlaczego robimy tak a nie inaczej a odpowiedź tą uzasadnię badaniami naukowymi, faktami, liczbami i doświadczeniami innych krajów. Wszystkie kwestie techniczne są w waszych rękach.

Projekt jest w fazie początkowej czyli - nikt nie wie nic. Przypomina to więc sytuację w stylu - zostałeś przyjęty do pracy w małej firmie na stanowisku programisty. Przed Tobą był jakiś student praktykant, który coś tam zaczął robić ale nie skończył. I teraz - radź sobie. Na szczęście mamy siebie nawzajem żeby razem rozkminiać sytuację ale uda się nam pod warunkiem, że będziemy DOKŁADNIE DOKUMENTOWALI co zrobiliśmy i czego się nauczyliśmy. Dokumentacją może być instrukcja obsługi githuba, może być komentarz w kodzie, może być wpis w dokumentacji. Generalnie uczymy się nawzajem.