Wpis z mikrobloga

Jest ktoś może kto studiuje na DTU (Technical University of Denmark/Danmarks Tekniske Universitet)? Zacząłem się zastanawiać, czy by sobie nie aplikować na studia magisterskie tam. Albo jakakolwiek inna duńska uczelnia (albo inny kraj ale anglojęzyczne studia) z kierunkami typu energetyka (Energy Enginnering, Hydrogen albo Fuel Cells)?
Jeżeli UK, to musiałbym rok przerwy sobie zrobić, aby na studia zarobić prawdopodobnie. Nie wiem też, czy nie jestem zbyt słabym studentem żeby gdziekolwiek się tam dostać (miałem 4 razy stypendium, ale i tak średnia niska przez pierwsze semestry, które olewałem sobie).
#studiazagranica #dania #holandia #uk
  • 13
@Amfidiusz: Napisałem, że Dania albo inny kraj. @paranoiddd: Co w tym atencyjnego? Chciałem się zapytać jak wyglądają szanse powodzenia (bo z tego co się orientuję, w Danii podchodzą bardzo indywidualnie do każdego przypadku i średnia nie jest tak ważnym elementem). U mnie na uczelni akurat nie ma interesujących mnie specjalizacji na magisterskich (ogniwa paliwowe albo coś w rodzaju inżynierii paliwowej), a dodatkowo można sobie język podszlifować. Holandia/Szwecja też wchodzą w
@Davidvia0: Powinnienes aplikowac. Przestudiowalem na DTU 4 lata. Warto. Wspaniala uczelnia i na pewno nie bedziesz odstawal. Polacy jezeli oczywiscie nie zlewaja wszystkiego i zapijaja sie na smierc sa raczej studentami ponad srednia tam.

Co wiecej alternatywne zrodla energii sa w Danii bardzo popularne i masz duza szanse dostac prace nawet podczas studiow np w takim Haldor Topsoe. Takze z tego co sie orientuje teraz jest tak ze jezeli znajdziesz jakakolwiek