Wpis z mikrobloga

Ostatnio sprawdzaliśmy 3 historie modelu F10 528I XDRIVE

Wszystkie 3 samochody salon Polska od pierwszego właściciela.

Proszę spojrzeć na trwałość współczesnych BMW:


Typ 528I XDRIVE (EUR)

Kolor ALPINWEISS 3 (300)

Tapicerka STOFF DIAGONAL/DF VENETOBEIGE (AWDF)

Data prod. 2011-09-22


12.12.11 - 3414 km - napinacz pasa przedniego lewego, diagnostyka komputerowa pojazdu

11.10.12 - 27 958 km - klocki hamulcowe tył

29.01.13 - 34 454 km - serwis olejowy - olej, filtr oleju, mikrofiltr, kontrola pojazdu

24.06.13 - 43 133 km - hamulce przód, kontrola pojazdu

09.10.13 - 53 496 km - skrzynia napędu x drive

06.03.14 - 61 754 km - napęd pompy oleju

19.08.14 - 74 523 km - serwis olejowy - olej, filtr oleju, mikrofiltr, filtr powietrza, świece zapłonowe, płyn hamulcowy, kontrola >pojazdu

29.09.14 - 76 282 km - napęd pompy oleju

11.12.14 - 81 460 km - zawór vanos, vanos ssący, przewód vacum, diagnostyka i programowanie pojazdu

02.01.15 - 83 515 km - hamulce przód, hamulce tył, kontrola pojazdu

12.03.15 - 86 455 km - uzupełnienie oleju

21.05.15 - 89 546 km - wymiana silnika na nowy (urwane koło na pompie oleju)

10.09.15 - 94 152 km - osłona cewki zapłonowej, podstawa filtra oleju

------------------------------------------------

Typ 528I XDRIVE (EUR)

Kolor BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)

Tapicerka LEDER DAKOTA/ZIMTBRAUN (LCEZ)

Data prod. 2012-10-01


17.02.14 - 22 047 km - kontrola pojazdu, wymiana wałka rozrządu

14.07.14 - 31 373 km - serwis olejowy - olej, filtr oleju, mikrofiltr, kontrola pojazdu, klocki hamulcowe tył

22.10.15 - 53 185 km - hamulce przód, płyn hamulcowy, kontrola pojazdu

---------------------------------------------------

Typ 528I XDRIVE (EUR)

Kolor SOPHISTOGRAU BRILLANTEFFEKT METALLI (B90)

Tapicerka STOFF GREY SHADOW ANTHRAZIT (AZAT)

Data prod. 2012-03-06


26.02.13 - 27 353 km - serwis olejowy - olej, filtr oleju, mikrofiltr, kontrola pojazdu

27.05.13 - 38 115 km - skrzynia napędu x drive, poduszka mocującą - koszt tej skrzyni to ponad 13.000zł

26.09.13 - 50 292 km - sonda lambda, diagnostyka i programowanie pojazdu

02.01.14 - 58 733 km - serwis olejowy - olej, filtr oleju, mikrofiltr, filtr powietrza, świece zapłonowe, kontrola pojazdu, >hamulce przód, hamulce tył

19.01.15 - 88 197 km - serwis olejowy - olej, filtr oleju, mikrofiltr, kontrola pojazdu


#motoryzacja troche #bekazbmw #bekaznowychsamochodow #bmw
  • 12
@Shodan56: hehehe, a u mnie to by wyglądało mniej więcej tak:

0 km - wyjazd z salonu

30 000 km - serwis i wymiana oleju

50 000 km - wciąż nic


Leon 1.4 TSI z kwietnia zeszłego roku. Pozdrawiam hejterów mówiących że nowe VAGi to gówno.

A jak któreś z tych aut jest Twoje to współczuję.

Ten aktualny nie ma nic z nim wspólnego, także nie trzeba się martwić o głowicę ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@KrupnikPL: programowalem maszyny, ktore tluka komponenty do TDI w systemie MDB (Modular Diesel-Baukasten, od 1.6 105KM do 2.0 biturbo 240KM), a jezdze Golfem 2.0 TDI 150KM - no niewiele maja wspolnego, ale niekoniecznie na plus. Glowica moze i OK, ale przyjrzyj sie jaki tam na przyklad cudny intercooler
@Shodan56: Wykreślmy klocki i serwisy olejowe bo to podstawa i wychodzi

Typ 528I XDRIVE (EUR)

Kolor ALPINWEISS 3 (300)

Tapicerka STOFF DIAGONAL/DF VENETOBEIGE (AWDF)

Data prod. 2011-09-22


12.12.11 - 3414 km - napinacz pasa przedniego lewego, diagnostyka komputerowa pojazdu

09.10.13 - 53 496 km - skrzynia napędu x drive

06.03.14 - 61 754 km - napęd pompy oleju

29.09.14 - 76 282 km - napęd pompy oleju

11.12.14 - 81 460