Wpis z mikrobloga

No dobra, mam pytanie. Czy jeśli minie czas na wysyłkę (chińczyk nie wyśle- zamówienie zostanie automatycznie anulowane) to mogę wystawić negatywnego feedback-a? Czy może lepiej nacisnąć "Extend Processing Time"?
#aliexpress
  • 11
@krd1: @mestero: mam podobnie. Zamówiłem 6 itemków (6 oddzielnych płatności), chińczyk mówi, że mam anulować, albo dopłacić do każdego przedmiotu po 5$ (akurat miałem kupon 2-5$), bo jego szef zakazał mu wysłać. Mówi że w tym momencie są stratni, gdyby np. byli na 0 to by wysłał. Mówiłem, że wystawie 6x negatywny feed itp, jednak przestał mi odp, co z nim zrobić? Zależy mi na itemach :/
pingpong dziś rano wysłał towar, ufff.
Swoją drogą, @paulina_mi: @krasnyyyy: trochę bez sensu jeśli jest tak, że nie można wystawić opinii jeśli nie wyśle towaru, nie uważacie? Mogą robić sobie promocje podbijając popularność, mówi się o nich w sieci itp.- zawsze ktoś zamówi przy okazji coś za normalną cenę. A jeśli ktoś przycebulił to po prostu nie wyślą i z głowy...
@krd1: masz rację, oponię powinno się dawać przy każdej okazji. Ogólnie dziś dostałem taką wiadomość:

dear friend,

if we send it to you ,could you pls promise to leave us 5 star for this order

because this order is deficit , the money is cut from my poor salary

if you still leave us bad review , i think that i will lose my job

so could you pls promise to