Wpis z mikrobloga

@ordynardo: Bardziej porównywałem auta z segmentu D bo takiego szukałem. Długo wybierałem odpowiednią dla mnie markę. Jeździłem Passeratti B6, Laguną III , Volvo S60, Legacy IV, BMW 3 (E90). Na koniec przyszła pora na Accorda VII. Poczytałem o nim, dokładnie obejrzałem (kilka aut), wsiadłem, pojeździłem i powiedziałem do sprzedającego: to jest to czego szukam :). Gdybym miał wybrać jeszcze raz, to ponownie kupiłbym Accorda.
  • Odpowiedz
@encoreleet: i tak trochę beka, że w takim syfiku ciśniesz ile możesz, ciśniesz się w tej puszeszcze, a wyprzedza Cię na lajcie i odchodzi zwykle 170 konne 2.0 tdi ( ) wtedy ból dupy syfikowców przekracza wszystko
  • Odpowiedz
@Stitch: czesto mozna sie przejechac na takich sleeperach, ale z drugiej strony czego chcesz wymagac po 21lethim aucie ktore ma 150km przy 6-7k obrotow? Hondy sa po prostu takie inne, maja jakas swoja dusze, czasami fajnie jest tak przycisnac ja no ale to nie jest wyscigowe auto xD
  • Odpowiedz
@encoreleet: ta jasne XD juz to widze jak cisniesz na dwojce 150 syfikiem XD jaki Ty tam niby masz/ miales piec, ze sie wysoko krecil? ;)
jak
@kurvvawszystkozajete: wspomnial tylko B sie krecily do tylu, albo D po przerobkach ;)

zreszta moj znajomy jest pionierem w projekcie D14 (H4WK jesli Ci cos to mowi, facet ktory nie chcial swapowac na d16 jak kazdy tylko cos noweg zrobic :)
  • Odpowiedz
@encoreleet: sleeper to sleeper.

albo masz civika vti, albo cos na B serii. co wiec masz? no wlasnie. Syfik to nie auto wyscigowe, a niestety wiekszosc fanatykow tej marki twierdzi inaczej :P Sportowa to byla Preluda, ktora ma czesci z civikiem wspolne :)
  • Odpowiedz
@Stitch: 115km/h a 150km/h na dwojce to jest duza roznica xD i to jest oczywiste ze 350z bedzie krolem prostej i nie tylko, bo to auto innej klasy, ma naped na tyl ktory daje przewage na starcie
  • Odpowiedz
@encoreleet: eh, nie zrozumiales :P chodzilo mi o to, ze za cene jaka ludzie wkladaja w syfiki zeby jakkolwiek jechaly kupisz auto z totalnie wyzszej klasy. A gadania o pasji itp nie kupuje. Bo spoko. masz B serie, ją modujesz to w razie jakby projekt #!$%@? sie na klocki to za sam silnik odzyskasz gdzies 80 % kasy. A d seria? przeciez tego jest w #!$%@? i jeszcze wiecej i
  • Odpowiedz
@kurvvawszystkozajete: najlepsze to jest przechwalanie sie wszem i wobec, ze syfik ma wielowahacz i jest taki och, ach przez to ( ͡° ͜ʖ ͡°).
Była taka sytuacja (mielismy kiedys ricera w ekipie) ze swoim poteznym samurajskim pojemnikiem na sardynki (syfik 6 pomodzony w #!$%@?, najtanszy gwint T/A TECHNIK, d16 nie trzymajace mocy, pokrywa psiknieta sprayem na niebiesko, stozek i dolot zimnego powietrza puszczony tuż przy kolektorze
  • Odpowiedz
@Stitch: ja nie jestem jakims pasjonatem hondy, ktory ma papier toaletowy, majtki, plakaty z honda etc, po prostu mi sie te auta podobaja pod wzgledem prowadzenia,i ze tam jest cos innego, w silniku, nie taka monotonia jak w innych casualowych autach, ze ruszasz, 3-4tys auto sie dlawi, wrzucasz kolejny bieg etc, no i oczywistym plusem syfkow jest cena, za pare tysi kupisz auto ktorym da sie jezdzic, i przytrzymac je
  • Odpowiedz
2.0? Kosiarki :). Najmocniejsze typer maja ledwo pod 200 koni. I nie ma co zaklinać rzeczywistości, hondy rdzewieją na potęgę.


@jagunio: Najbardziej konkurencyjny samochód jako baza pod rajdówkę, za w miarę rozsądną cenę. Do tego 90% momentu obrotowego przez większość obrotów, widziałeś jakiś inny samochód bez turbo z taką kulturą pracy? A właściwości jezdne miała lepsze do wychodzącego w jej latach Porsche.
  • Odpowiedz