Wpis z mikrobloga

@Lampartini: Sam posiadam Accorda 2.0 to powiem, że może nie jest demonem prędkości ale te 155 kucyków robi swoje. Auto jest dość dynamiczne jak na swoją masę, przyjemność z jazdy jest o wiele lepsza niż w niemieckich samochodach, którymi jeździłem a i komfort stoi na wysokim poziomie.
  • Odpowiedz
@kurvvawszystkozajete: ja jeździłem hondą ostatnie 6 lat (1994 hb 1.5), uważam, że mimo tego, iż ją ruda zżarła doszczętnie, to był to bardzo dobry zakup - powolna to ona nigdy nie była, jak na ten silnik, do setki miała ok 9 sek. i bardzo dobre przyspieszenie na wysokich obrotach, prędkość max. prawie 190 km, średnie spalanie ok. 7,5 litra przy normalnej (nie oszczędnej) jeździe, ale w trasie dało się zrobić i
  • Odpowiedz
@kubaokulicz: ja wcześniej jeździłem Celica 2.0, 175 km. Również fajnie się zbierała, chociaż bez przesady. Obecnie jeżdżę nudnym niemieckim samochodem z 3 litrowym silnikiem i nie ma co się czarować - jest szybszy, wygodniejszy, lepiej wykonany.
  • Odpowiedz
@kubaokulicz: #!$%@? w tym coś jest. Zwykłe #!$%@? w kółku wzajemnej adoracji i wmawianie sobie jaki to nie jest nadsamochód. A potem się kierownik takiego pojazdu poci jak nie może mi na trasie uciec, a ja lecę starą Astrą 2 caravan załadowaną towarem z 1.4 pod maską. Tak, w zakrętach też mi nie ucieka.

@Lampartini: Przesadziłem? Dobra to porównaj do golfa 4ki i nie chodzi mi o sam wygląd auta,
  • Odpowiedz
@kurvvawszystkozajete: przeciez hondy sa spoko, moze maja biedne wyposazenie, ale z drugiej strony bmw tez nie sa limuzynami, chyba ze te najnowsze, honda vteciem nadrabia - na malych obrotach sa ekonomiczne, i moze zamulone, ale gdy wbijesz na ponad 6k obrotow to niektore sebowskie bety wymiekaja xD plus naped na przod bym uznal za plus bo mozesz szybciej jechac w zakretach jak sie chcesz pobawic bez zadnych umeijetnosci, a taka bejca
  • Odpowiedz
@encoreleet: Prędzej bmw ma limuzyny niż honda. Ooo na to czekałem, vtak xD jaki procent hond w pl ma prawilnego vteca o którym piszesz? Mały procent bo większość to silniki gdzie co najwyżej koło vtega w fabryce stały. Ty naprawdę myślisz, że bety zaraz bokiem idą, a hąda to jak przyklejona całą drogę? Widać jaki z ciebie sportowy kierowca jak nigdy podsterowności w hondzie nie złapałeś.
  • Odpowiedz
@kurvvawszystkozajete: podsumowując wypowiedzi kierowców hondy z tego wpisu - wszyscy zazdroszczą hond, są szybkie ale tylko porównując do starych bmw i małolitrażowych passatów, #!$%@? że rdzewieją bo tutaj chodzi o duszę a nie blachę, napęd na przód to w sumie plus bo samochód wyczynowy i łatwiej takiego szatana z 9s do setki opanować :)
  • Odpowiedz
A potem się kierownik takiego pojazdu poci jak nie może mi na trasie uciec a ja lecę starą Astrą 2 caravan


@kurvvawszystkozajete: Opowiedz mi o tym więcej. Zawsze fascynuje mnie tok myślenia dorosłych ludzi którzy spoceni ścigają na publicznych drogach starymi kombiakami. To chyba ten sam typ który przez 15 kilometrów siedzi mi na zderzaku, wyprzedza mnie po czym przez kolejne 50 km jedzie 100 metrów przede mną.
  • Odpowiedz
@grzegorz88: no nie wyleci, chyba ze jestes #!$%@? i gazujesz jak w oswiecimiu xD autem z napedem na tyl jest duuuzo latwiej #!$%@? baczka niz wyleciec przodem z FWD + na lodzie zycze ci powodzenia w jezdzie autem z napedem na tyl bez kontroli trakcji z wieksza predkoscia niz 30km/h
@kurvvawszystkozajete: nie mowie o tkaim vtecu - jesli bys wygooglowal, to bys wiedzial, ze vtec to ogolna technologia, nie chodzi
  • Odpowiedz
@Jakub_Puchatek: nie o to mi doslownie chodzilo, chodzi o to ze nawet na ekspresowkach to mozna zauwazyc, ze jak wyjezdzasz z luku, to za dupa ci sie ustawia seba w becie, a jak jest tak z 50m prostej drogi zaczyna wyprzedzanie, nigdy wczesniej, bo musi wyprostowac kierownice zeby okielznac jego 500 konnego rumaka xD
  • Odpowiedz