Aktywne Wpisy
![chlodna_kalkulacja](https://wykop.pl/cdn/c3397992/chlodna_kalkulacja_G8vShinnyq,q60.jpg)
Do którego roku chcielibyście wrócić?
![vladi_putin](https://wykop.pl/cdn/c0834752/0ce6e7f44b404c478fd4b4cd1017d014e1a48a9d708cb5529adce1887b5ba07b,q60.jpg)
vladi_putin +1
Historia pamięta już ofensywy mające odmienić losy wojny ( ͡° ͜ʖ ͡°)
" Ofensywa w Ardenach, bitwa o Ardeny, w historiografii anglosaskiej znana także jako bitwa o wybrzuszenie (ang. Battle of the Bulge[a]) – bitwa stoczona w Ardenach na przełomie 1944 i 1945 roku. Była ostatnią dużą operacją ofensywną wojsk niemieckich na froncie zachodnim podczas II wojny światowej.
(...)
Miało to zmusić aliantów zachodnich do wynegocjowania pokoju
" Ofensywa w Ardenach, bitwa o Ardeny, w historiografii anglosaskiej znana także jako bitwa o wybrzuszenie (ang. Battle of the Bulge[a]) – bitwa stoczona w Ardenach na przełomie 1944 i 1945 roku. Była ostatnią dużą operacją ofensywną wojsk niemieckich na froncie zachodnim podczas II wojny światowej.
(...)
Miało to zmusić aliantów zachodnich do wynegocjowania pokoju
2. Ludzie bawią się tym bo fajne poświęcając dużo czasu na wykreowanie wirtualnego ryja
3. Lustra nie dają odbicia
4. ???
5. Licz hajs
#fallout4 #fallout #gry
źródło: comment_P4r83sirIKlL87kD5JjxX16fpKT2Mpwp.jpg
PobierzWiele nowych tytułów (i nie tylko) nie ma działających luster, bo z tymi zawsze był problem
Do tego w DN3D odbicia działały na zupełnie innej zasadzie, gwoli ścisłości.
Te rozwiązanie w naszych czasach jest o tyle nieekonomiczne,
W DN można było tak zrobić, ponieważ poziom składał się z kilkudziesięciu boxów, obłożonych teksturą w niskiej rozdzielczości i kilkunastoma spritami - sklonować coś takiego, jest mało wymagające dla sprzętu. Dzisiaj, śmiałbym powiedzieć, że broń w F4 jest złożona z większej ilości poligonów, niż cały poziom w DN.
Takie rozwiązanie nie ma racji bytu w naszych czasach, bo nawet bez duplikowanych pomieszczeń, niejeden sprzęt się dławi
Wszystko poszło do przodu. Przecież gdy wydawano DN, to nasze dzisiejsze smartfony byłyby uważane za prawdziwe potwory wydajności. Wtedy wyświetlanie tego 2,5D było wyczynem, natomiast trudno nazwać wyczynem grafikę FO4. Tym bardziej, że grafika w grach już nie ewoluuje w takim stopniu jak na początku tego tysiąclecia, a jeśli dodatkowo weźmiemy
@Jan0l: ale lustra sa generowane w dużo mniejszej rozdzielczości i jakości niż normalne klatki. Lustro było już w mass effect 3 czyli na stara generacje konsol. Bethesda tutaj #!$%@? i tyle.
Komentarz usunięty przez autora
przecież takie lustro zużywa ułamek procenta dodatkowych zasobów
źródło: comment_rOKU8w3VpEyni5GmABMRR6eOHSJ00bKR.jpg
Pobierz@Gabishi: fan serii nie uzna tego gówna za część serii