Wpis z mikrobloga

@Kotlet_Rybny: pamiętam jak w maxpayne 2 miałem problem bo nie było odbić w lustrach i głowiłem się co jest nie tak, a potem się okazało że mam jakąś okrojoną grafę (geforce 4 mx 440) Kumpel miał tą samą tylko innego dystrybutora i miał odbicia.
Może przez te 200 lat lustra zaśniedziały i nie ma odbić (,)
  • Odpowiedz
@jos: nie mam pojęcia. Wielu mówi, że grafika w tej grze się nie liczy grafika tylko fabuła i ciekawi mnie jakie są opinie na ten temat. Widzę, że ludzie są gotowi dużo poświęcić, bo patrząc na to jak gra chodzi na konsolach to fabuła musi być na bardzo wysokim poziomie. Trójka wrażenia na mnie nie zrobiła, New Vegas był odrobinę lepszy i wątpię żeby fabularnie było wybitnie znając bethesdę
  • Odpowiedz
@Kotlet_Rybny: Lustra są niestety zajebiście "drogie" w wyświetlaniu, bo w praktyce musisz dodatkowo dla każdej klatki generować obraz z dodatkowej kamery, przez to im bardziej złożona graficznie gra tym również proporcjonalnie trudniejsze do wyświetlenia lustra.
  • Odpowiedz
@Kotlet_Rybny: No tłumaczę ci, że wyświetlanie lustra to praktycznie generowanie dwóch klatek na sekundę. Mają do wyboru albo zrobić tak żeby gra miała praktycznie stale niewykorzystane jakieś 40% mocy maszyny po to żeby przez ten ułamek czasu gry kiedy na ekranie będzie lustro ten nadmiar wykorzystać i pokazać ci ładne lustro, albo wykorzystają 100% mocy i zrezygnują z luster. Ewentualnie mogli by zrobić lustra nie przejmując się wydajnością i widział
  • Odpowiedz
@Kotlet_Rybny: Lustra będą w DLC.

Albo to ważny element fabuły, który zrozumiesz dopiero pod koniec.

@Jan0l: A może by zrobić grę bez luster? Myślę, że brak luster byłby słabiej dostrzegalny niż to, że się w lustrze nie odbijasz.
  • Odpowiedz
@BongoBong: Wiele gier tak robi, ale jeśli masz dom z łazienką to głupio wygląda żeby nie było tam lustra.
@KaloryfeR: Ja w żaden sposób nie bronię tego jak nowy Fallout wygląda, jedynie tłumaczę czemu pomimo tego że mamy 2015 dodanie działającego lustra jest takim problemem.
Gdyby Fallout był lepiej zoptymalizowany cały czas stali by przed tym samym dylematem, albo używają tej mocy obliczeniowej żeby mieć lepiej wyglądającą grę(co
  • Odpowiedz
@Jan0l: co ty #!$%@?. Lustra w każdej nowej grze to praktycznie standard. GTA V nie ma żadnego wczytywania między lokacjami, ma duże wymagania ale nie aż tak i lustra działają zawsze.Rockstar celowo zbrzydził grę żeby dodać lustra? XD Po prostu robisz z igły widły i szukasz jakiegoś głupiego wytłumaczenia.
  • Odpowiedz
@Jan0l: w starodawnym swat 3 były odbicia w lustrach, dzięki którym można było bezpiecznie dostrzec przeciwnika xD
  • Odpowiedz