Wpis z mikrobloga

Po bolesnym użeraniu się z popychaniem innych jednostek spowodowanym niepoprawnym wywoływaniem się eventów i metod i dodaniu systemu zapobiegającego wchodzeniu w ściany mam już core projektu. Zostało jeszcze wykombinować warunek przegranej i UI do dodawania ruchów.

Gra będzie logiczno turowa. Gracz na początku będzie musiał ułożyć karty ruchów tak aby dotrzeć do celu. Dostępne ruchy to obrót oraz chodzenie do przodu o ileś odległości. Tak myślę że przegraną zrobię przez zauważenie przez przeciwników którzy będą się błąkać w tą i na zad. Ilość tur bedzie ograniczona i zależna od poziomu

Czas poświęcony na projekt i wszystko wokół niego 11h 30min
------
Z okazji 1024 lajków strony KNTG Polygon został zorganizowany tygodniowy jam. Koniec jamu w w piątek trzynastego o godzinie 17:00. Będę wrzucał postępy pod tagiem #polygon1024jam
draculeq - Po bolesnym użeraniu się z popychaniem innych jednostek spowodowanym niepo...

źródło: comment_ZrMofvktXyVfua3V8td82zvRt6SMeRb1.gif

Pobierz