Wpis z mikrobloga

Byłem klientem #multibank, jak wiadomo przestał on istnieć a rachunki zostały przeniesione do #mbank. Automatycznie otwierali mi eKonto. 5 listopada zmienili cennik opłat za kartę - teraz należy wydać 300zł [a tyle nie wydaję, bo żyje na garnuszku u mamusi] lub zapłacić 6zł. Jako że jestem osobą poniżej 26 roku życia postanowiłem zmienić je na "eKonto dla młodych" (gdzie te opłaty są niższe i ostatecznie nie płacił bym nic, bo wystarczy wydać 100zł kartą) i teraz uwaga... NIE DA SIĘ. #!$%@? XXI wiek i się NIE DA. Na pytanie "dlaczego się nie da" usłyszałem:
Konsultant: "bo otworzył pan konto eKonto"
Ja: "Nieprawda, po migracji sami mi takie ustawiliście. Więc jak zmienić eKonto w eKonto dla młodych?"
K: "eKonto dla młodych jest dla nowych klientów. Takie są procedury"
J: "Ale ja byłem klientem multibanku a nie waszym, więc jestem nowy w mBanku i nie miałem możliwości wyboru konta"
K: "Przykro mi takie są procedury. Prawdopodobnie może pan zamknąć konto i założyć nowe, tym razem już jako eKonto dla młodych"
J: "Ale czy po zamknięciu konta i próbie otwarcia nowego, nie usłyszę "ale pan już był naszym klientem i ekonta dla młodych nie możemy panu otworzyć"
K: "... Musze to sprawdzić, niech się Pan jutro z nami skontaktuje"

Zajebisty bank, zajebiście przemyśleli kwestie migracji kont z multibanku (òóˇ)
Jeśli się jutro okaże, że po zamknięciu konta mogę otworzyć eKonto dła młodych to i tak będę czekać na wypowiedzenie 30dni, skasuje mi się cała historia operacji oraz będę musiał od nowa poświęcać mój czas na otwieranie konta ()

Jaki inny bank/konto polecacie dla osób młodych tzn. poniżej 26 roku życia z minimalnymi lub zerowymi opłatami za usługi?

#gorzkiezale #pytanie #bankowosc #kontabankowe
  • 11
  • Odpowiedz
@Deba: Powinieneś móc z systemu transakcyjnego otworzyć eKonto dla młodych. Całość zajmie max. 5 minut. Problem jest taki, że jesteś z ex-multibanku więc nie wszystko jest dla Ciebie dostępne z oferty mBanku.