Wpis z mikrobloga

Mają swoje zaplecze , za dużo klientów w stosunku do ludzi obsługujących. Najwyższy odsetek migracji klientów podchodzi od tej firmy.
  • Odpowiedz
@sprzedafcaMakaronu: Sprawdzałeś ilu ich klientów? I mam nadzieję, że ręcznie a nie Arhefsem. Pracuję u mnie trzech chłopaków co robią teraz moje zaplecze i nie są to tylko "pseudo" katalogi.
  • Odpowiedz
@Akqub: Nie śledzę na bieżąco co robią, to co pisałem było aktualne jakieś 6-msc temu jak jeden znajomy pokazał mi co mu zrobili (raczej czego nie zrobili) z jego dwoma domenami i trochę poczytałem o nich w sieci. Natomiast co do tego > Pracuję u mnie trzech chłopaków co robią teraz moje zaplecze i nie są to tylko "pseudo" katalogi. to zapomniałeś dopisać czegoś (pracowali wcześniej w SS)? Bo tak
  • Odpowiedz
@sprzedafcaMakaronu: Rzeczywiście - napisałem na szybko w emocjach, oczywiście, że z SS. Twój znajomy miał albo mały budżet albo słabą stronę, przekalkulowali i zostawili. Ale zaufaj mi jeżeli im zależy to mają dobre instrumenty aby osiągnąć najwyższe pozycję. Wcale ich nie bronię bo mogliby zjeść całą branże (Bauer ma wiedzę kilku firm SEO), ale na szczęście są nieudolnie prowadzeni.
  • Odpowiedz
@michau15: Tak jak już wszyscy napisali, jest cała masa opinii o SS. Jeśli im wierzyć to faktycznie nie wygląda to za dobrze. Głupio jest też polecać samych siebie, ale gdybyś miał jakieś pytania odnośnie SEO to pisz na priv.
  • Odpowiedz
@michau15: @SuperHiperBola: @goferek: @Akuku69: @archiemax: @Akqub: @crazyfigo: @sprzedafcaMakaronu:

1. Bardzo dużo zależy, do jakiego pozycjonera trafiają umowy. Te z mniejszym budżetem lądują zazwyczaj do mniej doświadczonych, te z większym do dłużej pracujących.
2. Jeżeli chcecie mieć efekty (których nie ma po 2 miesiącach współpracy) to składajcie reklamację. Wtedy prace są nadzorowane przez przełożonych danych pozycjonerów i jest kładziony na nie większy nacisk.
3. Każdy pozycjoner ma około 100-150 umów więc możecie sobie wyobrazić jak to
  • Odpowiedz
@Rst00: Akurat w tym przypadku się zgodzę - unikać ogona bo ma na celu wypozycjonować łatwe frazy. Jednak dobrze przeprowadzony audyt analityczny strony może wskazać, że 30 longtailami na 1 miejscu zrobię o wiele więcej konwersji niż 10 trudnych na 5 w górę. Więc opisz kontekst bo niepotrzebnie można wytworzyć awersję u klienta i warto uświadamiać całościowo.
  • Odpowiedz