Wpis z mikrobloga

Cześć,
potrzebuje porady, w tym roku postanowiłem spróbować zacząć jeździć na rowerze trochę więcej niż tylko do sklepu/ coś latawic w mieście itp. Kupiłem sobie Authora
http://rower.com.pl/rowery/rowery-wg-producentow/author-2014/rowery-crossowe/author-compact, jako że byl najtanszy w miejscowym sklepie, a nie chcialem wydawac duzo pieniedzy (koles mi proponowal rowery po 3k+, nie chcialem bo nie wiedzialem czy sie wkrece w jezdzenie :) )
No i teraz nachodzą mnie myśli czy własnie nie sprzedać tego authora gdzieś na olx i nie kupić jakiegoś roweru szosowego, widziałem ze #wykoptribanclub jest polecany dla początkujących i jest w przystępnej cenie (1500 zł ).
Dlatego chciałbym się was zapytać, czy jest w ogóle sens kupowania nowego roweru (moj ma dopiero jakieś pól roku jak nie mniej).jestem całkowicie zielony w sprawach sprzętu i nie wiem czy triban jest dużo lepszy od tego authora albo na odwrót, gdzie sa lepsze przełożenia LUBIE #!$%@?Ć, no i ta kierownica w tribanie :D
#rower #szosa
  • 9
@Uhaab: Póki co nie pierdziel tylko idź jeździć. Z takimi gumami to skocz też do lasu, bo może teren ci się bardziej spodoba niż szosa. A może po prostu w końcu na uniwersalność postawisz i będziesz chciał jednocześnie grzać po szosie i zaraz w teren zjeżdżać. Pojeździj chociaż miesiąc to po szosie to w terenie i będziesz wiedział czy rower lubisz i jaki typ jazdy cię najbardziej kręci.

Szczerze to ten
@shusty: @Uhaab: Po kolejnych kapciach zlapanych w szosie (triban ale gumy nie oryginalne) odpowiednio w parku i na sciezce rowerowej dochodze do wniosku, iz optymalnym 1 rowerem (wykluczam mozliwosc posiadania kilku rowerow) to przełaj, na gumach z wiekszym bieznikiem na jesien/zime i slickach na lato. Z powodu awari przesiadlem sie na mtb do jazdy po miescie plus odcinki walami nad rzeka etc i amortyzator jest absolutnie zbedny, ba nawet powiem