Wpis z mikrobloga

Radiowa jedynka, temat rozmów: mandaty i karanie kierowców.
Dzwonią sluchacze i zapodają #rakcontent w stylu:
- konfiskujmy samochody
- niech bogaci płacą więcej
- zabierać okresowo prawko za przekroczenie o 10 km/h i to również poza zabudowanym
- zakazać CB radia

Te teksty fundują samestare pryki: "ja jestem kierowcą zawodowym, mam złotą odznakę kierowcy pks"

Jak można dyskutować o podnoszeniu kar jak mamy niemożliwie niskie i źle rozlokowane ograniczenia.
#truestory #kierowcy #ruchdrogowy
  • 22
@baltazarbaltazarowiczzewakin:
Przed jakimikolwiek zaostrzeniami kar, powinno się podnieść ograniczenia. Państwo probuje myśleć za kierowców i przez to, gdzieś, gdzie mozna spokojnie jecgac 70-90 stoi profilaktycznie 50, bo jak popada czy jest mgla, to niebezpieczne miejsce się robi albo bo 3 domy stoją.
@edgar_k: Pamiętaj, że św. Tomasz widzi wszystko!

To nie kwestia czy mi mniej przykro. Tylko czy ta osoba to zrobi drugi raz. Przepisy drogowe (bo o nie chodzi) są po to, żeby było bezpiecznie i żeby jakiś facet nie wjechał w Ciebie przy 150 km\h. Jak ja mam zapłacić 500 zł to dla mnie to dużo i "odstrasza" to mnie. Jak ma zapłacić ktoś to zarabia 15 000 miesięcznie to za
@baltazarbaltazarowiczzewakin:
Bo jesli nie zmienia sie ograniczenia, to to nawet nie jest dyskusja o tym kogo jak karać, tylko kogo jak bardzo okraść.
Ale #!$%@?ąc, znow profity by byly dla ludzi ukrywających zarobki (umowa na 1,3k, a 3k pod stolem), a ktoś kto uczciwie duzo zarabia bylby poraz kolejny karany za fakt pracowitosci. (kazda złotówka mamdatu powyżej kwoty, ktora dostalby bezrobotny byłaby karą za pracowitość)
@baltazarbaltazarowiczzewakin: Jeżeli groziłaby Ci 4 miesięczna "odsiadka" w okresie mroźnej zimy to wolałbyś być bezdomnym czy milionerem? (Pomiń fakt co czeka Cię po wyjściu).