Aktywne Wpisy
m__b +219
Wykopowicze,
jak z pewnoscia zauwazyliscie, od godziny 11:29 korzystanie z serwisu Wykop.pl nie bylo mozliwe.
Dzialania majace na celu przywrocenie dzialania serwisu podjelismy niezwlocznie po pojawieniu sie awarii. Juz w pierwszych minutach udalo nam sie potwierdzic, ze problem wystapil z uwagi na bledne dzialanie pracownikow naszego dostawcy serwerow.
Pomimo natychmiastowego zgloszenia problemu u dostawcy, na naprawe bledu czekalismy az do tego momentu. Serwis zostal przywrocony, obecnie trwaja prace porzadkowe. Zespol techniczny analizuje
jak z pewnoscia zauwazyliscie, od godziny 11:29 korzystanie z serwisu Wykop.pl nie bylo mozliwe.
Dzialania majace na celu przywrocenie dzialania serwisu podjelismy niezwlocznie po pojawieniu sie awarii. Juz w pierwszych minutach udalo nam sie potwierdzic, ze problem wystapil z uwagi na bledne dzialanie pracownikow naszego dostawcy serwerow.
Pomimo natychmiastowego zgloszenia problemu u dostawcy, na naprawe bledu czekalismy az do tego momentu. Serwis zostal przywrocony, obecnie trwaja prace porzadkowe. Zespol techniczny analizuje
![AlienFromWenus](https://wykop.pl/cdn/c3397992/AlienFromWenus_d0SsQNbamP,q60.jpg)
AlienFromWenus +10
Zastanawia mnie, czemu niebiescy są tacy... pospolici i nijacy, nie wyróżniają się wśród innych niebieskich praktycznie niczym. Fajne przygody, zajęcia, ruch, zabawa? Eee po co, na co to komu? Ale za to na apkach randkowych wypisują, czego by w łóżku nie zrobili (po pięciu minutach pisania xD). Zero oryginalności, każdy z nich myśli że jak zaproponuje lasce seks to ona rzuci się na niego i polecą w ONS. A po setkach takich
Fangio w Mercedesie 300 SLR przed startem do Mille Miglia w roku 1955. Warto tu tylko wtrącić, że w Mille Miglia mógł startować kierowca i pasażer, jednak nie wszyscy korzystali z tej możliwości. Na przykład prezentowany powyżej Fangio. Od czasu kiedy w wypadku w jednym z rajdów w Argentynie zginał jego towarzysz, nigdy już nie zabierał pasażera.
W tym czasie zgoła odwrotnie postąpił Stirling Moss jadący tym samym samochodem. Plan zakładał przeprowadzenie rekonesansu trasy i opisanie jej możliwie jak najdokładniej. Później rola pilota miała okazać się kluczową. Patrząc z perspektywy współczesnych rajdów samochodowych takie rozwiązanie wydaje się nam oczywiste jednak w roku 1955 było pionierskie. Posiadali już pewne notatki, ze swoich wcześniejszych doświadczeń, jednak pokrywały one niespełna jedną czwartą trasy.
Na początku lutego wraz z ekipą Mercedesa miał miejsce pierwszy rekonesans, w trakcie którego przejechali dwa okrążenia SLRem. Wszystkie zakręty i odcinki zostały odpowiednio skategoryzowane, omówione i opisane. Każdemu rodzajowi zakrętu przypisany został umówiony gest wykonywany dłonią przez Jenkinsona. Dyktowanie w odkrytym 300 SLR nie wchodziło bowiem w grę, testowano system itercomu jednak nie zdał on egzaminu.
Ostatecznie, po 10 godzinach 7 minutach i 48 sekundach SLR Mossa z numerem 722 przekroczył linię mety, poprawiając dotychczasowy rekord o blisko pół godziny, rekord ten już nigdy nie miał zostać pobity. Średnia prędkość jaką osiągnęli to ok. 157 km/h, na ostatnim odcinku z Cremony do Brescii osiągnęli średnią 198 km/h. Drugi na linii mety zjawił się Fangio z czasem 10 godzin 39 minut i 33 sekundy, dając kolejny powód do zadowolenia ekipie Mercedesa.
Fangio uznawany był za lepszego kierowcę od Mossa ale różnice zrobił wspomniany pilot, którego Fangio nie miał.
#historia #oldtimery #mercedes #carboners #samochody #motoryzacja #rajdy #rajdy24
jak będzie trochę atencyjnych plusów to postaramy się częściej coś nabazgrać.