Wpis z mikrobloga

@Kejran: @konsu: A macie jakieś porównanie z innymi autami jeżeli chodzi o koszty utrzymania? Spotkałem się z opinią, że E46 ma dwa razy wyższe koszty utrzymania niż Seat Leon, ale z tego co patrzyłem po cenach części jakiejś tragedii niema, dobrze myślę?
No nie wiem, czy tak często. Znajomy ma E46 w błotopędzie, przedlift. Na budziku prawie 250k, czyli pewnie ma ze 400, bo import z auslandu. Po 4 czy 5 latach posiadania zmienił dopiero wahacze.
@SmokeProspector: jak się montuje tanie części(za tyle, ile kosztują elementy do uno) typu: gt parts, srl, to się nie dziwię że padają co pare tys km, przy czym pociągają za sobą inne elementy i rachunek robi się spory. Do bmw tylko oryginały albo dobre markowe zamienniki(które i tak są wykorzystywane do pierwszego montażu tylko pod szyldem bmw) typu: bilstein, meyle, lemforder, ate itd. wtedy masz pewność że zawieszenie przeżyje parę ładnych
@n4nowaty: to bardzo mnie to cieszy, bardzi mi sie e46 podoba i jest to moj glowny kandydat w kategorii nastepny samochod ale tyle sie nasluchalem jakie to one sa awaryjne, ze sam nie wiem, a jaki masz silnik? Zgadzasz sie z twierdzeniem, ze bmw to auta o wiele drozsze w utrzymaniu od innych?
@SmokeProspector: miałem peugeota 207 1.4hdi z 2008r, teraz e46 sedan 2001r 2.0d (przedlift). Koszty te same.
Kupowalem akurat od ziomka swojego co mocno dbał o niego (znam historie tego samochodu 6lat wstecz).
W peugeocie jakas gowniana rurka od plynu chlodniczego mi pekla to trzeba bylo silnik wyciagac zeby ja wymienic, czesc z robocizna 700zl np było. Tym jezdze juz ponad rok i wydałem 300zl na rezystor dmuchawy (popularny problem - nawiewy
@n4nowaty: dzieki za wyczerpujaca odpowiedz, ja sie bede orientowal na min 2.0 w benie, ale nie powiem, kusi mnie to 2.8 ;) wsadze to w gaz i kij w odbyt hejterom, nie mam zamiaru szukac okazji bo w tym kraju takowe nie istnieja, tylko zdrowy zadbany egzemplarz... na pewno bedzie to trudne mimo pominiecia kryterium ceny ale a noz sie cos trafi