Wpis z mikrobloga

Dzień jak ci dzień w październiku, czyli podkarpacie blokuje miasto w samym centrum w godzinach szczytu, bo dla 24-letniego Marcina, z zawodu syna jakiegoś bogatego przedsiębiorcy z Krosna, jazda komunikacją miejską to zbrodnia na prestiżu, a stanie w korku 15-letnim BMW to oznaka statusu. Przez takich sub bananowych prymitywów do połowy czerwca nigdzie nie dojedziesz w ludzkim czasie, bo on musi #!$%@?ć po mieście non stop swoim teutońskim żelastwem, żeby studentki pierwszego roku widziały.
#krakow #podkarpacie
źródło: comment_yxjsUwah7iiQNrNYt8CcErkB5masji80.jpg
  • 124
@Karol3: tak, widziałem - popularna stylówa typowego studenta z dużym przelewem od rodziców co miesiąc
dlatego że widziałem kierowcę, jeszcze bardziej się #!$%@?łem, bo potwierdziły się wszystkie stereotypy o takich typkach

mógł przyjechać do miasta na jeden dzień


taak, i co by robił w ścisłym centrum miasta na skrzyżowaniu Basztowa/Westerplatte/Pawia o godzinie 16:55, tuż obok miejsca, gdzie zwykły ruch samochodowy jest całkowicie zabroniony? (strefa B)

Pasowałbyś na skyscrapercity


Czytuję co jakiś
@Sepang: ale Krosno to Ty szanuj ( ͡° ͜ʖ ͡°) rozumiem, że KTA przed nim to już wielkomiejski okołotarnowianin, który w Twoim mniemaniu ma prawo poruszać się po Krakowie bez Twojego zezwolenia?

a tak w ogóle dzisiaj w Lublinie stała przede mną w korku Skoda na krakowskich blachach. GENEROWAŁA KOREK, przez nią dłużej jechałem z pracy do mieszkania! i to był na pewno student! wiesz skąd wiem?
@Sepang: Wiesz co, nie wiem jak u Ciebie, ja u siebie muszę korzystać z prywatnej linii autobusowej, mieszkam 20 km od Wawy. Efekt jest taki że zamiast 160 zł za bilet wolę wydać 700 na benzynę. Dlaczego? Jak mam stać w zatłoczonym autobusie po pracy to mi się odechciewa żyć.

Niech koleś sobie jeździ czym chce. Żeby zaraz tutaj jakiś kolarz nie wyskoczył ( sam jeżdżę rowerem ale bardziej w trybie
@Sepang: dlaczego od razu sie do niego #!$%@?? Gosc z rejestracja KTA jest lepszy? Albo KR? Czlowiekowi juz nie wolno samochodem jezdzic bo sie szanowny pan krakowiak #!$%@?, WETO #!$%@? NIE MA JEZDZENIA SAMOCHODAMI. Ty narzekasz na gosci w samochodach, a ja sie uczepie Ciebie. Czemu jezdzisz komunikacja miejska? Przyczyniasz sie do zanieczyszczenia srodowiska, stezenie smogu przez Ciebie rosnie! Co za typ, ciagle musi #!$%@? w tym teutonskim zelastwie! Kup sobie
@kufelo: ty śmieszku, jak ci nie wstyd podkopywać moja tezę? ( ͡º ͜ʖ͡º)

Jak się mieszka w jednym mieście od urodzenia, to się zauważa pewne rzeczy. Ja zasadniczo nie mam nic przeciwko przyjezdnym, dopóki ich obecność nie wpływa negatywne na mój komfort życia. A zakorkowane od października ulice i błyskawicznie rosnące stężenie smogu w ostatnich dniach, pokazują, że jednak wpływają. O oblepianiu chodników przez zaparkowane
@Sepang: czyli jeśli, jako krośnianin, będę jeździł po TWOIM mieście na blachach KR to już będę ok i w Twoim dziwnym mniemaniu będę generował mniejsze korki, niż gdybym miał rejestrację RK? A wiza wymagana do tego? pozwolenie na pobyt?

Mieszkam na codzień w Lublinie. Też jestem przyjezdny. Pracuję i na dojazdach do pracy odczuwam, że pojawili się studenci i wiesz co? Trochę mnie irytuje, że jadę do pracy dłużej niż na
@Sepang: Serio komunikacja miejska w krk to jakiś żart. Tramwaje są tak stare, że jeszcze trochę i by były na węgiel. Przecież jeżdżąca jako muzealna linia 0 wykorzystuje nowszy model niż niektóre używane na co dzień. Kto normalny na linię szybkiego tramwaju nr 52 dał to truchło, które zimą jest tak nagrzane, że czuć swąd plastiku, a to są moje osobiste obserwacje i nie wmówisz mi, że jest inaczej. Najbardziej oblegane
@Krizz: On nie miał się przyjąć, tylko zrobić to co każdy kontrowersyjny nagłówek - wywołać panel ław świętego oburzenia i rozpocząć festiwal wytykania mi czegoś, co mnie w żaden sposób nie dotyczy. nawet sobie nie zdajesz sprawy jak zabawne jest dla mnie czytanie tego wszystkiego. dlatego cały czas siedzę i odpisuję, bo fascynuje mnie powtarzalność sugerowania mi, że zazdroszczę komuś relatywnie starego BMW (wygląda na dość świeże, podczas gdy tak naprawdę
@Sepang: A ja się zgadzam, podludzie będą wytykać ci zazdrość bo mają mentalność biedaka dla których każdy kto nie ma samochodu jest kimś gorszym. Samochody w miastach same w sobie to rak, a dodatkowo ludzie będą podsycać pogardę do komunikacji zbiorowej, bo przecież ich honor nie pozwala im jeździć autobusem z jakimiś biedakami, trzeba mieć samochód, w którym oczywiście jedzie jedna osoba a reszta miejsc pusta. Gardzę takimi samolubnymi kretynami przez
Niestety jeszcze nikt nie widział, by niewidzialna ręka rynku samodzielnie wybudowała linię tramwajową lub metra.


@Sepang: pierwsze metro na świecie to dzieło kilku prywatnych spółek. Duży udział w jego rozbudowie miał dopływ złego, imperialistycznego kapitału z U$A. Dopiero po kilkudziesięciu latach od uruchomienia pierwszych linii doszło do konsolidacji spółek a następnie przejęciu przez państwo. Gratuluję typowego, lewackiego samozaorania xD.
@Sepang: myśl przewodnia wpisu mi pasuje - w miastach należy postawić na komunikację zbiorową, usprawniając tabor, wytyczając buspasy, budując nowe trakcje tramwajowe czy sprzęgając miejski ruch kolejowy (SKM) ze stacjami MPK. W żadnym projekcie miasta przyszłości nikt nie postawił na komunikację indywidualną (wyjątek - połączenie komunikacji indywidualnej z automatycznym systemem wytyczania trasy w projekcie Masdar City - przy czym w tym przypadku rdzeniem komunikacji ma być i tak komunikacja zbiorowa) ze