Wpis z mikrobloga

Dzień jak ci dzień w październiku, czyli podkarpacie blokuje miasto w samym centrum w godzinach szczytu, bo dla 24-letniego Marcina, z zawodu syna jakiegoś bogatego przedsiębiorcy z Krosna, jazda komunikacją miejską to zbrodnia na prestiżu, a stanie w korku 15-letnim BMW to oznaka statusu. Przez takich sub bananowych prymitywów do połowy czerwca nigdzie nie dojedziesz w ludzkim czasie, bo on musi #!$%@?ć po mieście non stop swoim teutońskim żelastwem, żeby studentki pierwszego roku widziały.
#krakow #podkarpacie
Sepang - Dzień jak ci dzień w październiku, czyli podkarpacie blokuje miasto w samym ...

źródło: comment_yxjsUwah7iiQNrNYt8CcErkB5masji80.jpg

Pobierz
  • 124
  • Odpowiedz
@Sepang:A więc ten tajny podkarpacki plan zdobycia władzy nad światem właśnie wszedł w kolejną fazę realizacji...
( ͡º ͜ʖ͡º)
Ale co fakt, to fakt - już 15 lat temu Jasło generowało znaczną liczbę krakowskich studentów
  • Odpowiedz
@Sepang: A ja się zgadzam, podludzie będą wytykać ci zazdrość bo mają mentalność biedaka dla których każdy kto nie ma samochodu jest kimś gorszym. Samochody w miastach same w sobie to rak, a dodatkowo ludzie będą podsycać pogardę do komunikacji zbiorowej, bo przecież ich honor nie pozwala im jeździć autobusem z jakimiś biedakami, trzeba mieć samochód, w którym oczywiście jedzie jedna osoba a reszta miejsc pusta. Gardzę takimi samolubnymi kretynami przez
  • Odpowiedz
@Sartana: Bardzo ładnie ubrane w słowa to co chciałem tak naprawdę przekazać, bez flejmu i kipiących emocji, które zawsze biorą nade mną górę przy tym temacie.
  • Odpowiedz
@Sartana: A u nas krzyczą, że nie budują nowych dróg, nie ma gdzie zaparkować i buspasy dla biedaków robią. Wrurza mnie to, że miasta są budowane pod samochody, bo każdy musi dupę pod samo biuro poddwieźć, chociażby miał pół godz miejsca parkingowego szukać
  • Odpowiedz
Niestety jeszcze nikt nie widział, by niewidzialna ręka rynku samodzielnie wybudowała linię tramwajową lub metra.


@Sepang: pierwsze metro na świecie to dzieło kilku prywatnych spółek. Duży udział w jego rozbudowie miał dopływ złego, imperialistycznego kapitału z U$A. Dopiero po kilkudziesięciu latach od uruchomienia pierwszych linii doszło do konsolidacji spółek a następnie przejęciu przez państwo. Gratuluję typowego, lewackiego samozaorania xD.
  • Odpowiedz
@Sepang: myśl przewodnia wpisu mi pasuje - w miastach należy postawić na komunikację zbiorową, usprawniając tabor, wytyczając buspasy, budując nowe trakcje tramwajowe czy sprzęgając miejski ruch kolejowy (SKM) ze stacjami MPK. W żadnym projekcie miasta przyszłości nikt nie postawił na komunikację indywidualną (wyjątek - połączenie komunikacji indywidualnej z automatycznym systemem wytyczania trasy w projekcie Masdar City - przy czym w tym przypadku rdzeniem komunikacji ma być i tak komunikacja zbiorowa) ze
  • Odpowiedz