Wpis z mikrobloga

1. Zacznij zlecenie dla dużej firmy.
2. Zobacz kod i assety gier.
3. Otrzymaj informacje, że potrzeba zoptymalizować gry (przede wszystkim sprawić, że się uruchomią)
4. Przeczytaj, że masz na to 2 dni.
5. 2 #!$%@? dni na zoptymalizowanie 5-6 jebitnie niedziałających gier.
6. Zastanów się, czy tak duży hajs jest warty prób wytłumaczenia im, że cokolwiek się zrobi, to 2 dni nie wystarczą na uruchomienie tego na mobilach.
7. Ani ja, ani Bóg Carmack tego by nie zrobił.
8. Bo to JavaScript i do tego gry napisane tak bardzo amatorsko.
9. Zacznij się zastanawiać, czy nie wracać do poprzedniej firmy (,)


#gorzkiezale #pracbaza #gamedev #playcanvas #javascript #ihatejavascript
PsichiX - 1. Zacznij zlecenie dla dużej firmy.
2. Zobacz kod i assety gier.
3. Otrz...

źródło: comment_YEnQv949y7N2V1j1CjFgMGboTQ4g9p2a.jpg

Pobierz
  • 31
  • Odpowiedz
@LooZ: ze amerykanscy nietechniczni nie lapia tego, to ja zrozumiem - ale zeby europejscy techniczni? no kaman. az tak daleko nie sa, nie od dzis robia gry. whyyyyyyyyy
  • Odpowiedz