Wpis z mikrobloga

@Rabusek: Serio? Ostra zżynka nawet koncept "kawa, więcej kawy" albo budzik także ustawiony na "5 rano z tekstem, dość snu" . Muzyka i ujęcia także podobne jak nie prawie identyczne.

Ten portal już mocno popada w skrajności jak nie jedna to druga strona. Jak nei wykopywanie krula i tłumaczenie jego najgłupszych wypowiedzi, to teraz bronienie PiS nawet w przypadku tak oczywistego plagiatu.

Już widzę gdyby to PO zrobiło taki spot. "Olaboga,
@CreativePL: @Rabusek: Owszem, zerżnęli spota ale teraz się zastanów jaki % ludzi w PL zna amerykański oryginał (lub w ogóle wie o jego istnieniu)?

Myślę, że podobne pytanie zadali sobie PRowcy PISu i bez ogródek puścili w obieg kalkę. Ludziom się podoba i tylko o to chodzi, tylko to się liczy. Reklama spełniła swój cel. A że garstka nołnejmów marudzi bo "ale to już było..." to co to kogo obchodzi
@CreativePL: tak, dokładnie tak. Gdybym ja coś reklamował i wyszło by mi z jakichś tam statystyk, że reklama spodoba się 80% odbiorcom to bym się nawet nie zastanawiał. Co mnie obchodzi, że to nie ja wymyśliłem reklamę? Reklama ma mi pomóc w sprzedaży towaru i nie jest wartością samą w sobie. To tylko narzędzie.

Jaki jest próg? Tego nie wiem, na pewno z księżyca się go nie bierze i poważne agencje
tak, dokładnie tak. Gdybym ja coś reklamował i wyszło by mi z jakichś tam statystyk, że reklama spodoba się 80% odbiorcom to bym się nawet nie zastanawiał. Co mnie obchodzi, że to nie ja wymyśliłem reklamę? Reklama ma mi pomóc w sprzedaży towaru i nie jest wartością samą w sobie. To tylko narzędzie.


@andrzejcebula: Czyli usprawiedliwiasz sobei kradzież pomysłu tylko dlatego, że to się sprzeda, nie no spoko. Już wiem skąd
@CreativePL: jaka gurwa kradzież? Serio uważasz, że PIS sobie bez pytania wziął czyjąś reklamę i bez ani me ani be sobie wyemitował taką samą? Chyba nie doczytałeś posta poprzedniego:

Pamiętajmy, że na pewno sobie "tak po prostu" nie zrobili tej zżyny i gruby hajs za prawa autorskie musiał pójść, inaczej każdy sąd rozsmarował by ich po posadzce (nie wspominając o katastrofie wizerunkowej).
@CreativePL: Rany, widzę, że masz ładnie pod kopułą xD Ale ok, ciągnę to.

A niby dlaczego mieliby to ujawniać? Przecież to byłby totalny strzał w kolano. Gdyby pokazali kwity, że kupili prawa autorskie to z automatu reklama straciła by na wartości i masa ludzi skwitowała by to krótkim "meh". A tak - póki nie ma nakazu sądowego niczego nie muszą ujawniać, ludziom się podoba i karuzela się kręci. Chodzi tylko o
@CreativePL: Bardzo w to wątpię, ta kampania, podobnie jak kampania Dudy, to całkiem inny poziom profesjonalizmu. A podawanie publicznie z góry, że kupili prawa do tego nie miałoby sensu marketingowego. Lepiej poczekać, niech liski zaczną szczekać, jak się za bardzo rozbestwi to będzie to zaraz odszczekiwał razem z przeprosinami :)