Wpis z mikrobloga

#gamedev #goldenshovel #pcmasterrace
Dawno nic nie dodawalem.
Prace ostatnio ida wolno, ale cos tam caly czas do przodu.
Aktualnie pracuje nad modelem postaci i systemem rozbudowy wioski, ktory bedzie mial wplyw na nasz poziom reputacji, co bezposrednio bedzie sie przekladac na nasze relacje z npc w miescie.

Pierwotnie chcialem aby do rozbudowy byly wymagane 3 surowce, kupne badz zebrane. Drewno, kamien i gwozdzie.

#goldenshovel
Tworzymy gre rpg z elementami zrecznosciowymi. Osadzona w sredniowieczu, opowiadajaca o przygodach mlodego wiesniaczka, poszukujacego skradzionego przez zla, zbozowa elfią wiedzme wioskowego artefaktu - zlotego szpadelka.
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@lupaczkokosow: plus za rpg, plus za średniowiecze ale mam jedno zastrzeżenie do surowców: drewno, kamień i metal ;) gwoździe to trochę głupie... lepiej zbierać rudę metalu, a następnie wyrabiać z niego potrzebne rzeczy: gwoździe, b--ń itd. ;)
  • Odpowiedz
@variable:
Tez mysl, acz to kwestia sporna.
Ew jeden mieczyk, widelki, czy lepsze ubranko.
Chce zachowac prostote i nie kreowac bohatera na drugiego dragonborna.
Myslalem jak juz nad wprowadzeniem malej zrecznosciowej gry w ramach kowalstwa.czerwony pasek na dole ekranu z zielonymi elementami i ruchoma wskazowka. Zabawa polega na uderzeniu mlotkiem(klikniecie myszka) w odpowiedniej chwili, kiedy kiedy wskazowka jest nad zielonym polem. kazdy nastepny poziom kowalstwa zwieksza to pole dzieki czemu
  • Odpowiedz
@lupaczkokosow: wszystko fajnie tylko surowce kojarzą mi się co trzeba "wydobyć" a następnie można przetworzyć :) dlatego np. drewno, kamień i metal - wydaje się to naturalne... bo gwoździe z czego chcesz wydobywać? ze starych desek? :D :P
  • Odpowiedz