#gamedev #goldenshovel #pcmasterrace Dawno nic nie dodawalem. Prace ostatnio ida wolno, ale cos tam caly czas do przodu. Aktualnie pracuje nad modelem postaci i systemem rozbudowy wioski, ktory bedzie mial wplyw na nasz poziom reputacji, co bezposrednio bedzie sie przekladac na nasze relacje z npc w miescie.
Pierwotnie chcialem aby do rozbudowy byly wymagane 3 surowce, kupne badz zebrane. Drewno, kamien i gwozdzie.
#goldenshovel Tworzymy gre rpg z elementami zrecznosciowymi. Osadzona w sredniowieczu, opowiadajaca o przygodach mlodego wiesniaczka, poszukujacego skradzionego przez zla, zbozowa elfią wiedzme wioskowego artefaktu - zlotego szpadelka.
@lupaczkokosow: plus za rpg, plus za średniowiecze ale mam jedno zastrzeżenie do surowców: drewno, kamień i metal ;) gwoździe to trochę głupie... lepiej zbierać rudę metalu, a następnie wyrabiać z niego potrzebne rzeczy: gwoździe, b--ń itd. ;)
@variable: Tez mysl, acz to kwestia sporna. Ew jeden mieczyk, widelki, czy lepsze ubranko. Chce zachowac prostote i nie kreowac bohatera na drugiego dragonborna. Myslalem jak juz nad wprowadzeniem malej zrecznosciowej gry w ramach kowalstwa.czerwony pasek na dole ekranu z zielonymi elementami i ruchoma wskazowka. Zabawa polega na uderzeniu mlotkiem(klikniecie myszka) w odpowiedniej chwili, kiedy kiedy wskazowka jest nad zielonym polem. kazdy nastepny poziom kowalstwa zwieksza to pole dzieki czemu
@lupaczkokosow: wszystko fajnie tylko surowce kojarzą mi się co trzeba "wydobyć" a następnie można przetworzyć :) dlatego np. drewno, kamień i metal - wydaje się to naturalne... bo gwoździe z czego chcesz wydobywać? ze starych desek? :D :P
@lupaczkokosow: hmm ;) niby tak tylko skoro coś można kupić to dlaczego by tego nie wydobyć? :) postaw na crafting, rozbudowe swojego "legowiska" itd. :) osobiście takich gier mi brakuje ;)
@variable: Dlatego ruszylem ten temat. Po assassinie ii mialem taki niedobor zabawy w ulepszanie swojej wioski. Byla to tez rzecz, ktorej cholernie mi brakowalo w brotherhood.
@variable: Postawilem na unreal engine 4. Lepiej sie w nim czuje niz unity, plus korzysta z c i blueprintow. Unity chyba tylko na javie smiga i ciagle jakies problemy z nim mialem
#powodz twarze nieskalane myśleniem XD I niech nikt nie pisze że obawiali się niskich odszkodowań. Hasła są jasne, żadnych zbiorników nigdzie w Kotlinie Kłodzkiej! Nie ma nigdzie haseł "chcemy godnych odszkodowań lub nowych domów"
Dawno nic nie dodawalem.
Prace ostatnio ida wolno, ale cos tam caly czas do przodu.
Aktualnie pracuje nad modelem postaci i systemem rozbudowy wioski, ktory bedzie mial wplyw na nasz poziom reputacji, co bezposrednio bedzie sie przekladac na nasze relacje z npc w miescie.
Pierwotnie chcialem aby do rozbudowy byly wymagane 3 surowce, kupne badz zebrane. Drewno, kamien i gwozdzie.
#goldenshovel
Tworzymy gre rpg z elementami zrecznosciowymi. Osadzona w sredniowieczu, opowiadajaca o przygodach mlodego wiesniaczka, poszukujacego skradzionego przez zla, zbozowa elfią wiedzme wioskowego artefaktu - zlotego szpadelka.
Tez mysl, acz to kwestia sporna.
Ew jeden mieczyk, widelki, czy lepsze ubranko.
Chce zachowac prostote i nie kreowac bohatera na drugiego dragonborna.
Myslalem jak juz nad wprowadzeniem malej zrecznosciowej gry w ramach kowalstwa.czerwony pasek na dole ekranu z zielonymi elementami i ruchoma wskazowka. Zabawa polega na uderzeniu mlotkiem(klikniecie myszka) w odpowiedniej chwili, kiedy kiedy wskazowka jest nad zielonym polem. kazdy nastepny poziom kowalstwa zwieksza to pole dzieki czemu
Beda gole c--e( ͡° ͜ʖ ͡°)
To mialbyc platny "surowiec" do kupna w miescie.
Cos co wymusi na graczu chociaz 3 wycieczki wiecej do miasta na zakupy:p
Dlatego ruszylem ten temat. Po assassinie ii mialem taki niedobor zabawy w ulepszanie swojej wioski. Byla to tez rzecz, ktorej cholernie mi brakowalo w brotherhood.
Postawilem na unreal engine 4.
Lepiej sie w nim czuje niz unity, plus korzysta z c i blueprintow. Unity chyba tylko na javie smiga i ciagle jakies problemy z nim mialem
Taki jest plan:)
Pozniej greenlight i przynajmniej te 2k usd do reki skasowac:p
Fakt. W js cos tam pisalem. Ale i tak wole ue4. Jakos lepiej mi sie z niego korzysta