Wpis z mikrobloga

@wycz nie strach, tylko mocno przeciążyłem, bo wcześniej dałem w palnik na autostradzie, mały ruch (wcześnie rano) więc ~200km/h, pierdółka, która zdarza się

@KMiklas prawilne 1.8 TBi
  • Odpowiedz
@JCash: sprzedalem koncem 2014
mialem ja 5 lat zrobilem jakies 60k i 0 problemow co jakis czas trzeba bylo dolac olej a tak to nic sie nie dzialo
oprocz wymiany przewodow od klimy i od wspomagania:D a i standardowo termostat :D
  • Odpowiedz
@mamFAJNYnick: ja miałem problemy z falującymi obrotami, wszystko wymieniałem - krokowiec, sondę lambda, przepustnice.. no wszystko. Do tego spalanie na poziomie 15l w mieście ;/, trafiłem widcznie na tragiczny egzemplarz. Nie pomagało nic, więc upchnąłem po atrakcyjnej cenie.
  • Odpowiedz
@JCash: Piękny wóz (ʘʘ) szukam Brery 1.75 TBi dla siebie, ale strasznie mało ofert (na ten moment jedna w kraju). Na szczęście sie nie spieszy, bo 147 w JTD spisuje sie bez zarzutu ()
  • Odpowiedz
@JCash: przy raz na lawecie miałem jakiś miesiąc temu - alternator się rozleciał (sprzęgło jednokierunkowe dokładnie miesiąc). Jechałem całe 300m bo okazało się że naprawa alternatorów jest blisko.
  • Odpowiedz
@Przedmidorrr: sprawdziłem na tyle ile można w warunkach domowych i wygląda ok, nie ma typowych objawów. Nigdy mi się nie przegrzewa, olej czysty, płyn chłodniczy był klarowny, nie faluje na zimnym itd. Jeszcze 100kkm nie dobiłem, więc tym bardziej nic nie powinno się dziać.
Króciec jest plastikowy, po 6 latach nie wytrzymał ciśnienia najprawdopodobniej (plastik był już dość spuchnięty). Mam nadzieję, że to to. Dzięki za poradę ;)
  • Odpowiedz