Wpis z mikrobloga

na początku nie miałem optymistycznego zdanie na temat jej wyglądu, ale po targach we Frankfurcie zmieniło to się diametralnie :) według mnie jeśli padnie mit ( #lawetaboners itd.) dot. Alfy Romeo to może konkretnie zawojować, bo wygląd i silnik idzie w parze co w ostatnich modelach słabo im się to udawało :)
Bella!
#alfaholicy #alfaromeo #giulia #motoryzacja #samochody #italiancars
samtive - na początku nie miałem optymistycznego zdanie na temat jej wyglądu, ale po ...

źródło: comment_AHbtYdjNMkZNmmDzsxpfH5ZqjWoDcQ6Y.jpg

Pobierz
  • 24
@samtive:
przecież w sumie już od 159 alfy są całkiem ok, wcześniej to kwestia szczęścia i egzemplarza

na 166 albo turbo rakiete 147 miałem ochotę przy zakupie autka, no ale same zajechane przez sebixów albo sprowadzane gówno były
@samtive: Wygląd i silnik jest. Ale pamiętaj, że to wersja QV, to tylko pokaz możliwości. To co jest ważne, to z jakimi silnikami bazowymi wystartują, to one stanowią trzon sprzedaży. Zakładam, że nie zejdą poniżej 150-170 KM, czyli aktualnie 1.4T z Giulietty, chociaż nie będzie to wyglądać najlepiej - 1.4 w takim nadwoziu. Albo zmniejszą 1.75TBi, albo zostawią go bez zmian. Czyli moc ok 250 KM max, a co pomiędzy nim
@konradk1: myślę, że co do silników trochę zmądrzeli i pozostało tylko czekać na pozytywne wieści :) jak pomyśleli, żeby dowalić trochę kucyków i zrobić QV jednym z najszybszych sedanów na świecie to na innych silnikach też powinno być dobrze
oczywiście budżetówka też będzie
@elemenTH: przy obecnych trendach i wymaganiach UE nie wierzę, że dadzą silną, wolnossaca jednostkę. Do tego zostaje problem z momentem. IMO rzuca 2 diesle i z 3 benzyny, najsłabszy silnik musi mieć min. 150-160 KM.
@konradk1: Lancia była raczej zawsze produktem "regionalnym", więc to było wiadome, że jak się późno z nią obudzą to Lancia przepadnie. No i się późno obudzili, z Fiatem może być podobnie, zaraz będzie najbardziej opłacalną marką tylko we Włoszech ( przenosząc produkcję Pandy z PL do IT strzelili sobie w głowę... bo Panda II podniosła ich podobnie jak podniosło Uno w latach 90, a Panda III miałaby szanse kultywować sprzedaż Pandy