Wpis z mikrobloga

@kj5: Zapychają rynek i dają zamiennik fs100.
Broadcastowa kamera to nigdy nie będzie, ale reportersko (mówię o reportażach typu VICE) czy do mniejszych rzeczy i półprofesjonalnych zastosowań wygląda wporządku.

Jedyne co ucięli to 10bit 4:2:2 przy 4k, ale przy wymienionych wyżej zastosowaniach przewidzianych dla tej kamerki jest to zupełnie zbędne.
Wywalili wysoki bitrate, dali za to zwykłe karty, o które łatwiej, odchudzili kamere i zwiększyli wygodę pracy.

Z profesjonalnych masz F55
@111wafel111: zapychają xD ta, lepsza stagnacja jak Canon.

Nikt nie mowi ze to jest Broadcastowa kamera przecież. Mówisz jakby zwykłe karty, odchudzenie i wieksza wygoda to były wady.. Wysoki bitrate czy 10bit będzie przez zewnętrzny rekorder, zapowiedzieli też że przyjdą RAWy w update więc to żaden problem.

I w ogóle bk, i FS5 i F5 i FS7 to są profesjonalne kamery, tylko z róznej półki. FS5 będzie świetnym wejściem dla ludzi
@kj5: zapychają powoli. Canon z c100, c300 i ich cenami(w stosunku do możliwości) jest daleko w dupie.
Nie zrozumiałeś mnie. Zwykłe karty, odchodzenie i wygoda to zalety.

FS7 profejsonalna ... No obrazek ma ładny, ale odstaje od mocniejszych kamer. Rozejrzyj się i powiedz ile poważnych rzeczy widziałeś na niej zrobione. Ja je widuje na reklamówkach internetowych głównie, na zmiane z fs700.
@kj5: Nie tylko, ale jest wyraźna różnica między fs7 i wyższą klasą. FS7 dalej jest w klasie budżetowej, bierze się ją gdy budżet nie pozwala np na F5 czy Redy.
Nie mówie bezpośrednio z własnego doświadczenia, bo operator ze mnie żaden i sam biegam z dslr albo fs100/700(co wpadnie w ręcę), ale robie w pionie operatorskim i widzę koleracje między użyciem poszczególnych kamer i budżetem produkcji :)