Wpis z mikrobloga

Dobra Mireczki, przyjmuję zapisy na wykopową ligę HSa, którą na szybko nazwałem roboczo MirkoStone. Stwierdziłem, że lepsza będzie liga niż turniej, bo dzięki temu będzie okazja do rozegrania meczyków z większą ilością graczy w ramach jednego sezonu.

Kilka zasad:
1. Każdy mecz to trzy rundy (BO3). Wygrany dostaje trzy punkty, w przypadku remisu (mało prawdopodobne, ale jednak...) każdy dostaje po punkcie.
2. Każdy z zawodników przed meczem wybiera trzy klasy, którymi będzie grał i zgłasza je rywalowi.
3. Wygrany deck nie może zostać ponownie użyty w danym meczu.
4. Każdy z zawodników po meczu zgłasza wynik pojedynku. Jeżeli jeden z graczy nie podejmie rywalizacji lub nie zgłosi wyniku meczu przed upływem wyznaczonego terminu, z automatu przegrywa z zerową liczbą rund.

W zależności od ilości chętnych (wstępnie szacuję około 16 osób) proponuję rozgrywać co najmniej dwa meczyki każdego weekendu, aby wszystko przebiegało szybko i sprawnie. Każdy będzie miał możliwość rozegrania dwóch meczy. Za radą @DmowhoTheKing przebieg ligi będzie prowadzony przez Toornament. Aby wziąć udział w lidze wystarczy podać tutaj swój Battletag. W czwartek wszystko dopinam na ostatni guzik i od piątku rozgrywalibyśmy pierwsze pojedynki. Liczę też na różne propozycje, uwagi i ewentualne wsparcie przy organizacji i nadzorowaniu ligi (na priv).

#hearthstone oraz zupełnie nowy tag #mirkostone
  • 75
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@ripp1337: Mi niestety na stream nie pozwalają możliwości łącza, więc musiałby się znaleźć jakiś chętny mirek.
@Zashi: Wszystkie szczegóły będę dopisywał do tagu i do Toornamentu, biorąc oczywiście pod uwagę opinię mirków. Podejrzewam jednak, że najlepiej będzie zrobić to na zasadzie 1 klasa = 1 deck.
@Uepek: Słuszna uwaga, uwzględnię to przy tworzeniu ostatecznego regulaminu.
  • Odpowiedz
@Pieczarka: Jeszcze jedna rzecz a propos zgłaszania decków przeciwnikowi. Nie powinno być to rozwiązane jakoś inaczej? Chodzi o to, że ten, który zgłosi pierwszy, jest automatycznie w gorszej sytuacji, bo przeciwnik może dobrać kontry.
  • Odpowiedz
@Pieczarka: Lookash#2117, najlepszy by był chyba tryb conquest, gdzie obaj gracze przekazują decki jakiemuś " arbitrowi" i dowiadują się jakie ma przeciwnik po przekazaniu swoich lub tuz przed meczem, potem pierwszy byłby blind pick
  • Odpowiedz
  • 1
@omgwtflol: Nawet nie wiem, co te nazwy oznaczaja. Ostatni build to czytalem jeszcze w becie. Jestem totalnie niedzielnym graczem, a wiec pewnie bede dostarczycielem punktow, ale i tak chetnie zagram.
  • Odpowiedz