Wpis z mikrobloga

@wielooczek: Nie mam pojęcia, zwłaszcza że się dobrze znają (może nie jest jeszcze za późno). Ależ to byłby miks, gdyby Bishoff odpowiadał za warstwę wizualną, Avellone z McCombem za fabułę, a Fargo za marketing, nie wspominając o muzyce Morgana. ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Gdyby tylko mieli licencję.
@Darnath: Wypowiedź autora sprzed dosłownie kilku minut:

I was actually going to work on Torment - but the Stasis kickstarter kinda changed the direction I was going in. I even did some super early lookdev on Wasteland 2 in both 2D prerendered and 3D realtime (the WL2 Kickstarter hadnt even finished yet).

I think those shots are floating around the interwebs somewhere.

InXile is how I met Mark who did all
@spiralout: Wiesz, ciężko to nazwać nostalgią. Ludzie po prostu uwielbiają ten styl wizualny i ten format rozgrywki. Popatrz zresztą na ostatnio wydawane gry: Pillars of Eternity, Stasis, Age of Decadence, Divinity: Original Sin. Każdy z tytułów przyciągnął do siebie różne środowiska graczy.

Nie wiem też, czemu rzut izometryczny ma być ograniczający dla grafików. Ilustrowane tła obszarów mają więcej klimatu niż wyliczone do polygonu modele 3D. Pozwalają też artystom na więcej i
@wielooczek: e tam. Dla mnie najwazniejsza jest kwestia imersji. Do daje FPP. 1ka była zajebista, 2ka fenomenalna (ale 100 lat temu), 3ka czymś nowym - dla mnie nader udanym. A NV miała wyczuwalny klimat tych samych łap, które majstrowaly przy pierwszych 2och cz. Na 4ke czekam jak gwiazdkę (mało powiedziane). Na pewno będzie shitstorm na początku. Muszą być zmiany więc będą. Nie wszystkim się spodobają. Ja wiem na pewno ze lykne