Wpis z mikrobloga

@jawaczek: idealnie. 4 lata jeździłem takim. Jedynym minusem skrzyni jest to że nie można przesadzać z chiptuningiem, jest dosyć wrażliwa na podniesiony moment obrotowy (co nie zmienia faktu że u mnie i znajomego śmigała bezawaryjnie na wirusie na prawie 550Nm).
@Krol_Wszechswiatu: problem odmy spowodowany jest tym że mało kto wymienia filtr. Zupełne rozwiązanie problemu to zastosowanie separatora oleju z modelu E60 530d ;) A co do turbiny to
  • Odpowiedz
@jawaczek: e39 520i ze skrzynią ZFa, filtr miał datę maj 1997, auto ma nalatane 330k km ( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°) i skrzynia chodzi OK, wiadomo, nie jest to zadbana nówka, czasem se przyszarpuje i ja słychać, ale jeździ
  • Odpowiedz
@jawaczek: ale za te pieniadze to daruj sobie to auto. Automat, 3 litrowy diesel to przynajmniej 15k a najlepiej to jechac za granice i tam sie rozejrzec, w niemczech takie auto jak pokazales w jakims gownokomisie jest warte moze 1200 euro. 99 rok i 240kkm? Przeciez te auta za granica to woly robocze. Realnie pewnie ma dobrze ponad 500, widac tez ze bylo malowane
  • Odpowiedz