Wpis z mikrobloga

@strychnina77: Układziki, kolesiostwo...
Przecież to oczywiste, że lepiej jechać JanuszTransem 15 letnim busikiem, bez klimy, bez WiFi i do tego w większości takich busów mieć kolana przycisniete do fotela.

@strychnina77: busy Lublin-Kielce-Kraków działają jak monopol. Są to trzy firmy, NetBus, Eksrpess Bus oraz BP Tour. Ceny są wszędzie takie same. Jeśli wejdzie nowy przewoźnik ceny będą musiały iść w dół - stąd ból dupy januszów biznesu.

Do tego najprawdopodobniej ktoś z rodziny właścicieli EkpressBus (tylko domniemania, mam nadzieję, że media to potwierdzą/zweryfikują) należy do PSL, tak jak pan Marszałek woj. lubelskiego, który jako jedyny marszałek trzech zainteresowanych województw jest przeciwny
@strychnina77: To było do przewidzenia, że busiarze będą to eskalować.

Po cześci można zrozumieć stanowisko Urzędu Marszałkowskiego, że chce chronić lokalsów przez gigantem. Ale to już trochę nie ten czas i nie to miejsce...

Trzeba było w '89 zablokować możliwość tworzenia firm przez zagraniczny kapitał i dać szansę na rozwój rodzimemu rynkowi, może gdyby tak się stało to teraz czytalibyśmy, że busiarze z Anglii protestują przeciwko Angielskiemu Busowi, teraz to już
busy Lublin-Kielce-Kraków działają jak monopol. Są to trzy firmy, NetBus, Eksrpess Bus oraz BP Tour. Ceny są wszędzie takie same. Jeśli wejdzie nowy przewoźnik ceny będą musiały iść w dół - stąd ból dupy januszów biznesu.


@BennyMcCarthy: jest jeszcze TaniBus, bilety kosztują ok. 30 zł jak się kupi przez internet (albo i taniej, jeżeli kupujemy z dużym wyprzedzeniem - np. teraz patrzę, że za kupując bilet na 18 września można pojechać
Do tego najprawdopodobniej ktoś z rodziny właścicieli EkpressBus (tylko domniemania, mam nadzieję, że media to potwierdzą/zweryfikują) należy do PSL, tak jak pan Marszałek woj. lubelskiego, który jako jedyny marszałek trzech zainteresowanych województw jest przeciwny wejściu PB na tę trasę.


@BennyMcCarthy: a w świętokrzyskim marszałek też nie czasem z PSL?