Wpis z mikrobloga

@zerozero7: tego silnika nie znam, ale moc jest jak najbardziej rozsądna. Vel Satis to spory samochód (taki Megane na sterydach), ale wewnątrz ma rozmiary i klasę salonu :) Niezwykle wygodny samochód, świetnie się prowadzi.
  • Odpowiedz
@zerozero7: 3.5 V6 najmniej awaryjny z tego co wiem (oczywiście warto brać na podtlenku LPG), jeździłem 2 lata bez problemów silnikowych (jedynie elektryka szwankowała, ale to z reguły błędy na poziomie kontrolek i oświetlenia). Taki komfort jest naprawdę rzadko spotykany, szczególnie w tej cenie.
  • Odpowiedz
@zerozero7: to auto jest tak tanie? Wow. Dziś taki wyjechał z jednego z zakładów pracy u mnie na wiosku i myślałem, że lanser-koneser z zasobnym portfelem, a tu psikus
  • Odpowiedz
@zerozero7: bo będziesz wkładać w niego co roku równowartość samego pojazdu. renówki w tym przedziale cenowym to największy syf. nie dziwi cię cena 9k za 2004 rok 170km w automacie i salonowym wnętrzem?
Jeżeli chodzi o V40 to po liftowe wersję ze skórami na felgach raz, że fajnie się prezentują, dwa samochód niezawodny, wygodny i tani w eskloatacji.
  • Odpowiedz
@zolomb: wersje przedliftowe są względnie tanie, ale poliftowe (po 2005) ciężko kupić poniżej 19 tyś w pełnej wersji wyposażenia (initiale paris) co cenowo plasuje Vel Satisa obok Peugeota 607 z tych lat. Za 10 tyś można kupić egzemplarz przedliftowy z pierwszych lat produkcji w bardzo dobrym stanie.
  • Odpowiedz
Jeżeli chodzi o V40 to po liftowe wersję ze skórami na felgach raz, że fajnie się prezentują, dwa samochód niezawodny, wygodny i tani w eskloatacji.


@zolomb: Wersja po liftingu - to jest II?
  • Odpowiedz
@zerozero7: 3.0 dCi to akurat pieprzony szmelc, to jest konstrukcja Isuzu pakowana między innymi do Opli (oznaczenie 3.0 CDTI) oraz Saabów (oznaczenie 3.0 TiD) - znana z tego, że po jakimś czasie osiadają tuleje cylindrów, czego nie da się naprawić i silnik można wypieprzyć na złom. 3.5 V6 bardzo fajna motorownia, pakowany między innymi do Nissana 350Z - gdzie dzielnie znosi nawet dość mocne pałowanie, porządna konstrukcja. 2.0 dCi to
  • Odpowiedz