Wpis z mikrobloga

No dobra, to teraz niewygodne pytanie.
Jak to jest że w sieci się tak pisowcy odgrażają, krzyczą, są głośni i jest ich wielu, na wykopie grupki wzajemnej adoracji i dyskutanci. A w rzeczywistości nie znam nikogo kto by na pis głosował.
Mieszkam w Warszawie, mam 32 lata, pracuję jako specjalista IT. I nikt, absolutnie nikt z moich znajomych nie głosuje na pis. A wiele o tym rozmawiamy, jak to jest że młodzi ludzie, wykształceni, dobrze zarabiający, którym się dobrze układa, nie głosuja na pis, mimo że całe społeczeństwo twierdzi inaczej.
Moja żona, moi rodzice i teściowie, moi znajomi i przyjaciele. Nikt z tych ludzi, nigdy nie głosował i nie będzie głosował na pis.
Mam takie pytanie, czy jest tu jakaś wykształcona, dobrze zarabiająca osoba po 30stce która głosuje na pis?
#pytanie #polityka #4konserwy #neuropa
  • 57
@blubi_su: W kręgu IT to raczej na Korwina głosują :-D ale myślę, że część z tych niby głosujących na Korwina głosuje na PiS bo Korwin nie ma szans. Ogólnie jest problem Ci wykształceni nie chcą głosować na PO, więc albo nie głosują wcale, albo na złość PO na PiS.
@blubi_su: Zerknij na statystyki.

Komorowski uzyskał większość głosów właścicieli i współwłaścicieli firm (59,2 proc.), dyrektorów, kierowników i specjalistów (60,3 proc.) oraz pracowników administracji i usług (50,9 proc.)

Wśród wyborców w wieku 30-39 lat Komorowskiego poparło 52,8 proc. głosujących, a w grupie 40-49 lat - 50,3 proc.

W Warszawie drugą turę wyborów prezydenckich wygrał Bronisław Komorowski - zdobył 59,44 proc. głosów. Andrzej Duda - 40,56 proc. Frekwencja w stolicy wyniosła 68,52 proc.
@TV-Niezaleznych: No ale co za brednie. Co ma platforma do człowieka siedzącego za biurkiem w amerykańskiej czy niemieckiej korporacji? Myślisz ze firma mowi ludziom na kogo mają głosować? No paranoja. Jak masz firmę która zatrudnia 3k osób to znaczy że oni będą głosowali na PO bo pracują w firmie innej niż Polska? Przecież to jakaś głupota straszna.