Wpis z mikrobloga

Duży i nieprzyjemny #!$%@? w dupę PKP za niedziałające zapory i sygnalizatory na przejeździe kolejowym.
Zwykle zatrzymuję się przed przejazdem (nawet, gdy jest wyposażony w zapory) i radzę każdemu żeby tak robił. Na szczęście dziś też się zatrzymałem (dodatkowo rowerzysta wcześniej dawał mi znaki żebym przyhamował).
Przejazd na Umultowskiej w Poznaniu
#poznan #pkp #polskiedrogi
Pobierz Millionth_Visitor - Duży i nieprzyjemny #!$%@? w dupę PKP za niedziałające zapory i s...
źródło: comment_0dEOEREAoK4wVFQT3iW52Bk4zE6A1iB1.jpg
  • 14
@Millionth_Visitor: To pewnie coś spieprzyło się w systemie, jak do jutra nie naprawią to napisz tu: http://www.bezpieczny-przejazd.pl/zglos-usterke-na-przejezdzie-lub-dzikie-przejscie/

Kierujący zbliżający się do przejazdu kolejowego powinien ograniczyć prędkość lub nawet zatrzymać się w celu przeprowadzenia analizy aktualnej sytuacji na przejeździe. Uwaga ta dotyczy wszystkich – bez wyjątku – przejazdów kolejowych: zarówno tych, które wyposażono w urządzenia zabezpieczające, jak i tych bez takich urządzeń.. Jeśli nawet przejazd kolejowy posiada urządzenia zabezpieczające (zapory, półzapory, sygnalizację