Wpis z mikrobloga

#agario

Gra nawet fajna, ale są zmiany jakie bym wprowadził...dla lepszego balansu:

- Nie ma split-killa, to zbyt potężna b--ń większych graczy. Prędkość małych graczy ma tutaj zadziwiająco małe znaczenie. Zrobiłbym za to split-ambush, czyli gonimy kulkę, splitujemy, a ona wpada na nas. Samym splitem nie można zabić a kulka na chwilę zmienia kolor aby było to widoczne.
- Tracenie masy dzieje się dopiero gdy mamy jej więcej niż 400, poniżej tej granicy można ją stracić przez zjedzenie/b---ę.
- B---y: Wielkości kulki z masą 30, zabierają każdemu 50 masy. Czyli ktoś kto ma jej mniej niż 51 ginie natychmiast.
- Wszystkie rozmiary mają tą samą prędkość maksymalną, ale im mniejsza kulka tym większe przyśpieszenie i zwrotność.
- Minimapa służąca do solidaryzacji słabszych i anty-teamu, pokazuje każdego z masą większą niż 1000 oraz naszą pozycję. Ale już na teamie mają ją absolutnie wszyscy i widać każdego.
- Gracze powyżej 2000 tracą minimapę(Nie na teamie), a każdy split to utrata 10% masy. Odrzucona masa zabiera 3% masy.
- Nowy tryb Wraparound: Taki sam jak FFA, ale dotarcie do granicy przenosi nas na drugi koniec mapy (jak tunele w pacmanie).
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach