Wpis z mikrobloga

Powoli, powoli zacząłem składać to e39 w cenie lanosa do kupy i dziś zrobiłem pierwszą próbe na śmierć i życie.

Wnioski są takie, że to najprawdopodobniej chłodnica, węże nie puchną, nie są twarde jak kamień, silnik nie wywala płynu.

Problem pojawia się podczas jazdy po 20-30 minutach i wtedy w jednym miejscu, w którym chłodnica jest delikatnie pęknięta zaczyna wywalać płyn. Im więcej tego płynu wywali tym bardziej się grzeje, przez pierwsze 10-15min jeżdżąc jeszcze ta temperatura się utrzymuje w normie i schodzi do pionu ale im dłużej tym gorzej.

W sumie ma już 19 lat i 377k km więc można jej to wybaczyć( ͡° ͜ʖ ͡°).


#samochody #motoryzacja #bmw #e39 #bawarkikejrana
  • 18
@wezsepigulke: @wooks001: @sorek: Prowizorki nie będę robił, bo potem mnie po trasie zastanie chmura dymu spod maski :) 2.0 150KM
@valdo: Raczej innej opcji już niema, uszczelka dawała by chyba wyraźne znaki, a tutaj praktycznie do momentu przejechania pewnej ilości km wszystko jest wzorcowo.
@Kejran: szkoda ze 2l.. to auto nei jezdzi

@wooks001: powaznie, calosc w srodku jest potem zasrana, jak otwierasz glowice to zobaczysz pelno pozostalosci po uszczelniaczu - paskudztwo. Takie cos tylko w ostatecznosci albo jak jestes w trasie.
@Kejran: mały wyciek nie spowoduje zanotowano wody, jak wywala to najprawdopodobniej uszczelka pod głowicą. Chyba ze w tym czasie wycieknie z pół litra wtedy może silnik to odczuć. Wymień chłodnice nie kombinuj z żadnymi uszczelniaczami itp.
@Kejran:

W sumie ma już 19 lat i 377k km więc można jej to wybaczyć( ͡° ͜ʖ ͡°)..

to przekręć na 160tys a będzie jak nowy( ) i nawet chłodnicy nie trzeba będzie wymieniać ( ͡º ͜ʖ͡º)
handlarze zawsze tak robią i auta nie wymagają wkładu własnego( ͡° ͜ʖ ͡°)