Wpis z mikrobloga

Miraski, podczas grania zawiesił mi się komputer, zrobił się żółty ekran w ciemnożółte pionowe paski i z głośników zaczął dochodzić dziwny dźwięk, zresetowałem kompa, przez 5 min wszystko było ok, potem tak jakby przesunął mi się obraz o 10cm w prawo, że rzeczy ze środka ekranu wyświetlało z prawej strony, a prawą stronę z lewej. Następnie znów wyskoczył żółty paskowany ekran i tym razem po resecie monitor nie stwierdza sygnału. Co się stało? Czy kartę graficzną mogę wypieprzyć już do śmieci?
#komputery #pytanie #pomuszpszemek
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@iczi: Nie znam się zbytnio na komputerach, czasem takie rzeczy się dzieją, jedyne co moge poradzić, to poszukaj przycisku od autokalibracji monitora " o ile takie coś masz" albo zmień kilka razy wartości ustawienia rozdzielczości, albo formatu obrazu na 16:9 - 4:3 itp warości, może się wyreguluje samoczynnie.

Powodzenia.

Ps.Możliwe że problemy z chłodzeniem, karta zbyt nagrzana, a jest lato.. przeczyść karte, czasem jest tak że po zawiśnięcu kompa i
  • Odpowiedz
@Drake1

karta jest świeżo wyczyszczona, pewnie nawet miesiąc nie minął, autokalibracja nic nie daje, bo monitor w ogóle nie łapie sygnału, spróbuje jak się trochę ochłodzi, ale raczej to nie jest tego wina :C
  • Odpowiedz
@iczi: W ostateczności odepni i podepni na nowo kable od minitora - karty, może jest jakiś konflikt sprzętowy spowodowany tym zawiśnięciem, kiedyś miałem podobne problemy, odpal sam piec bez monitora, po czym wyłącz i i podepni kabel do monitora, cholera wie co się tam wyprawia u Ciebie, ciężko tak zdalnie coś naprawić czy nawet poradzić, ostania nadzieja to sprawdzenie innej katy z tym samym monitorem o ile jakąś posiadasz, może
  • Odpowiedz