Wpis z mikrobloga

Witam wszystkich bardzo serdecznie,

opiszę wam sytuację, która dręczy mnie przez jakiś czas, podkreślając podejście pewnej firmy do swoich klientów oraz projektów jakie tworzą.

Mianowicie: W 2013 roku zakupiłem komputer z podzespołami firmy #msi, ostatnio uległa ona awarii więc jako konsument zgłosiłem reklamację produktu do sklepu, w którym składałem swój komputer, dostałem oczywiście dane sklepu gdzie mam podesłać produkt wraz z numerem RMA, który jak miewam jest wydawany przez firmę w zaistniałych sytuacjach. Tak też zrobiłem, spakowałem kartę graficzną i wysłałem ją dwa dni po otrzymaniu wiadomości od sklepu. Paczka poleciała, a ja spodziewałem się jakiegokolwiek odzewu ze strony sklepu, czegoś w stylu: "Produkt jest już u nas, odesłaliśmy go do producenta, aby zbadał usterkę". No cóż, takiej wiadomości nie otrzymałem, więc sam wysłałem wiadomość do nich, poinformowali mnie, że czekają oni na informację. Myślę sobie: "No spoko, nie będę się bulwersował, w końcu dwa tygodnie to dwa tygodnie". Wszystko byłoby okej, gdyby nie fakt, że dzisiaj mija już prawie trzeci tydzień, a tu ani widu, ani słychu. Sklep nic nie wie, więc postanowiłem wziąć sprawę w swoje ręce, na początku poprosiłem sklep o podesłanie mi numeru seryjnego mojego produktu, nie zawahali się, dostałem wiadomość po około 15 minutach. No dobra, teraz strona #msi, wszedłem, pierwsze co rzuciło się na oczy to kontakt, patrzę numer telefonu, no to chwytam za komórkę i dzwonie: Raz, drugi, trzeci, no co? Nie odbierają, myślę sobie okej, zadzwonię jutro. Niestety efekt był taki sam. Zmienili numer, nie zaktualizowali - każdemu może się zdarzyć, tym razem uderzamy w wysłanie ticketu na stronie, aby to zrobić oczywiście trzeba wybrać podkategorię, problem tkwi w tym, że nie da się tego zrobić, a bez tego nie da się go wysłać xD

http://scr.hu/1lgz/dfs9w

Sklep mi nie pomoże, strona tym bardziej, ostatnia szansa - ich fanpage, wiadomość prywatna? Nie, ostatnio gdy do nich pisałem, odpowiedź dostałem po miesiącu czasu. Dobra, komentarz na stronie, patrzę: Nie jestem jedynym osobnikiem, który ma z nimi problem, proszę zobaczyć co tam się wyprawia:

https://www.facebook.com/MSI.Polska?fref=ts

Ciekawostka: Nikt nie dostał jeszcze od nich odpowiedzi. Super podejście nasza kochana firmo.

Nie zostało mi nic innego jak kierować sprawę do #uokik, chciałem poprosić sklep o skan dokumentu przyjęcia reklamacji, jak zawsze odpisywali w 15 minut, teraz czekam na odpowiedź od piątku. Przypadek?

Pomijając zdarzenie, które mnie spotkało. Chciałbym również zobrazować inną sytuację, MSI w teorii stworzyło dwie organizacje E-Sportowe w Polsce, Red Winged oraz MSI Dragons, oby dwie działały w tamtym roku, zawodnicy do tej pory nie otrzymali swoich pieniędzy, a z tego co mi wiadomo - były to dosyć spore sumki.

Chciałem to tutaj wszystko opisać i ostrzec innych ludzi przed produktami wyżej wymienionej firmy, ponieważ ich podejście do klientów jest karygodne.

Pozdrawiam Mirki.

Edit. Sfrustrowanie mojej osoby jest duże, ponieważ komputer to moje narzędzie pracy, a inni ludzie nie dają mi normalnie pracować. #sadbuttrue

#komputery #sadstory #internet
Pobierz zarowix - Witam wszystkich bardzo serdecznie,

opiszę wam sytuację, która dręczy mn...
źródło: comment_MMHuqfPgTz6gO1yH0xo5Jjj3MP3hGCQg.jpg
  • 5
Dobra, komentarz na stronie, patrzę: Nie jestem jedynym osobnikiem


@zarowix: konkretnie to jest was dwóch :) o ile jeden z nich nie jest twoim kolegą bo posty pisane w odstępie 2ch dni :) dobra koniec szydery.

Dystrybutor MSI działa zapewne podobnie jak dystrybutor Gigabyte - tzn. jest to firma bez siedziby w Polsce. I teraz najlepsze, ty wysyłasz sprzęt do sklepu, sklep do dystrybutora a dystrybutor do serwisu.

Śmieszniejsze pewnie jest
@zarowix: Mi już przeszło, tylko że znowu karta szykuje się na serwis.... Znowu przez pół roku działający bios się 'zepsuł', a w zasadzie jest na etapie ponownego psucia się.