Wpis z mikrobloga

@bidzej: za to twarda jak deska ;) nie obniżę auta. Jest to mój daily driver i cenie sobie komfort. Poza tym, jak go obniżę to będę musiał jeździć wolniej żeby nie pourywać kół na naszych dziurawych drogach
  • Odpowiedz
za to twarda jak deska ;) nie obniżę auta. Jest to mój daily driver i cenie sobie komfort. Poza tym, jak go obniżę to będę musiał jeździć wolniej żeby nie pourywać kół na naszych dziurawych drogach


@MichasQGP: i słusznie, wszyscy by wsadzali koła na dach najlepiej bo gleba modna. xD
#glebacwel - auto ma być funkcjonalne i dostosowane do kierowcy. Pozdrawiam i jeszcze raz chwalę decyzję.
  • Odpowiedz
@wooks001: ergonomia dość dyskusyjna ;) zwłaszcza sterowanie tempomatem. Moim zdaniem w VAGach dużo lepiej rozwiązane (miałem w seacie). A grzanie d--y faktycznie wygląda jak dołożone i coś w tym chyba jest. Niektóre wersje amerykańskie maja zamiast tego, szerszą popielniczkę.
  • Odpowiedz
@MichasQGP: Kurde człowieku jak ty wyrabiasz na wachę. 2.3 turbo to chyba najbardziej paliwożerny silnik jaki znam. W mazdzie cx7 to spalanie benzyny ciężko utrzymać w okolicach 15 litrów.
  • Odpowiedz
@MichasQGP: Kurde człowieku jak ty wyrabiasz na wachę. 2.3 turbo to chyba najbardziej paliwożerny silnik jaki znam. W mazdzie cx7 to spalanie benzyny ciężko utrzymać w okolicach 15 litrów.


@DirtyS: CX 7 jest sporo cięższe. Silnik 2.3 DISI jest całkiem niezłym silnikiem. Spalanie w mieście, przy normalnej jeździe (ani eko, ani racing ( ͡° ͜ʖ ͡°) ) wychodzi mi jakieś ~12 l / 100
  • Odpowiedz
  • 0
@SebusPL: a jakie znajdziesz maksimum :)? Maks dostępne jest 100 oktanów na Shellu. Można sobie pod to paliwo wystroić ECU. Wtedy nieco więcej mocy i momentu.

A uprzedzając pytania, silnik nie toleruje Pb 95, występuje wówczas spalanie stukowe.
  • Odpowiedz