Wpis z mikrobloga

@Wextor: W unity takie krzaki to chyba norma, ile razy coś mi nie działało nie wyrzucając błędów, restart Unity albo skasowanie obiektu i przypisanie mu skryptu na nowo - nagle działa ;p
  • Odpowiedz
@Wextor: Nie wiem w jaki sposób się dobierasz do obiektu "Loading", ale widzę, że masz dwa o takiej nazwie (drugi jest przedostatni na liście w Inspektorze). Nie zdziwiłbym się gdybyś chciał się dobierać do obiektu właśnie po nazwie (GameObject.Find), a Unity dochodziłoby do tego drugiego (nie masz pewności do którego się dobierze). Po restarcie może działać, ale nie masz pewności, że zawsze będzie działać.

PS. Oczywiście nie mówię, że tak
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@namthar: kurde faktycznie ale po restarcie się naprawiło, dzięki bo dobieram się przez find i staram się mieć różne nazwy dla wszystkich obiektów a tu takie przeoczenie :D
  • Odpowiedz