Wpis z mikrobloga

@PanKtos:
Tak, tylko licz się też z faktem, że w takiej 125 t2 może być niedługo potrzebny generalny remont, jak to w dwusuwie ;).
@l3n1n:
ugryzło Cię to, jakby to Tobie z portfela pieniądze wyrwał ;).
@valdo:
Jeżeli chodzi o egzotyczne konstrukcje, mając okazję, tak z czystej ciekawości obadałem sobie Hyosunga GT 125, ceny nie znam, ale muszę przyznać, że jak na "chińskie" 125, to całkiem fajnie się to
@PanKtos: To, że to enduro to jeden kij, ale żeby to kupić za 7000 PLN to trzeba szukać dziesięcioletniej maszyny.

Dlatego jest to takie nieco Januszowe gadanie w stylu "nie kupię nowego Hyundaia bo w tej samej cenie mam dziesięcioletnie wspaniałe Audi od Helmuta"
@Glenroy: słucham? Sam miałem kupować, ale żyje na walizkach, lecz znajomy jeździ juz od 5ciu lat maszyna, która ma 10 lat i więcej. To jest stary motocykl, ale niezniszczalny i masz masę części do niego. To nie jest cross w którym co 25mh robisz remont :p
@Bombaclaad: ale dt ma 125 przez co jeździsz i na B
@valdo:
@Bombaclaad: no i spoko, ale nie rozumiesz jednego - 7000 to #!$%@? nie kasa, za tyle po prostu wolę pójść do sklepu, kupić, pojeździć dla zabawy dwa lata (czy ile tam ma gwarancji) i sprzedać w cholerę.

Za takie pieniądze to człowiekowi nie chce się latać i szukać super ekstra zadbanego modelu.

No i DT ma 13 koni wg ścigacz.pl ;)
@PanKtos: Na B można mieć moto 125ccm nie przekraczające 15KM, i nie wiem czy wchodzą w grę "ograniczone" jednostki.
Co do DT, miałem DT125 przez kilka sezonów, i przy użytkowaniu jej, zgodnie z jej naturą, max. raz na dwa sezony remont silnika był murowany, nie wciskaj kitów, bo to jest właśnie największa wada silników 2t.