Wpis z mikrobloga

Podobno wcale nie jest taka awaryjna(?)... Strasznie mi się podoba ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Niby nie muszę zmieniać auta, ale ciężko mi się powstrzymać żeby choć raz dziennie nie popatrzeć co by tu można kupić xD Chorowałem już na Galanta (dalej mi nie przeszło :P ), nowszy model od Mitsu, czyli Lancer X, Mondeo (teraz wydaje się zbyt nudne i ma chyba linię, która szybko sie zestarzeje), Volvo S40 (trochę za spokojne może), Audi A4 (komfort w rozsądnej cenie), Mercedesa C (z zewnątrz nie powala, ale w środku... () ). O BMW też myślałem, bo co by nie mówić - ładne są, ale jednak chyba drogie w utrzymaniu przy ilości różnych technologii i różnych rozwiązań, które mają.

A dzisiaj wpadła mi w oko 159 - zawsze zwracała moją uwagę na ulicy, sądziłem że jest droższa :) To prawda, że z tyłu tak ciasno?

#motoryzacja #oswiadczenie #alfaromeo #alfaholicy
Pobierz szoorstki - Podobno wcale nie jest taka awaryjna(?)... Strasznie mi się podoba ( ͡° ͜...
źródło: comment_KXa9em6U7aCnzuwzGbCjQnsbz0UQYPX5.jpg
  • 18
@szoorstki: Powiem Ci tak, każdy samochód jest tak samo awaryjny, w każdym psuje się to samo, gdyby to było 15-20 letnie auto, mogli byśmy mówić o solidności Niemców, silnikach Japończyków, awaryjności Alfy, czy kaszanowatości Francuzów. Nowsze samochody, tak powiedzmy od 2005 roku, to bez względu na producenta, ten sam shit. Kupujesz Diesla i masz pewność, że w każdym będą te same usterki, DPF, EGR, wtryski, dwumas, turbo, kupisz benzyniaka, też bez
@cykorsport: Niech szybko traci, to niedługo będzie mnie mniej kosztować :>
@jestem_legenda: Dlaczego Galant? Lancer to nowsza konstrukcja, choć pieniądze inne. No i pali sporo.

Powiem Ci tak, każdy samochód jest tak samo awaryjny


@Glenroy: Nie do końca, czasami jakieś rozwiązanie techniczne po prostu nastręcza problemów - np. chłodzenie w BMW E39 o którym myślałem ;)
@szoorstki: podobnie jak łańcuch rozrządu w nowszych 3.0D BMW, nie wiem czy i w którejś generacji 2.0D nie było problemu z wyciągającym się łańcuchem i koniecznością demontażu silnika w celu jego wymiany. Tą samą wadę ma 3.0TDI w VAG-u. W 2.5TDI znowu wycierające się wałki rozrządu, chociaż tutaj na przykład jest podobno jeden sposób na eliminację tego problemu...skrócenie okresów między wymianą oleju :).

Galant, galant jest fajny, z przodu, linia boczna
@venvasahi: Subaru ani mi się nie podoba, ani jakoś nie mam o nich dobrej opinii - znajomemu popsuł się fotel, auto nówka z salonu (chyba Forester), a naprawa 3,5 tys. zł @.@ A cebuliony... nie powinienem mieć wcale, bo planuję kupić mieszkanie i teoretycznie jeszcze ze 2 lata jeździć obecnym autem. Ale chętnie pojeździłbym czymś innym, najlepiej bardziej premium, żeby w trasie było cicho i przyjemnie ;) Wszystkie auta o których
@venvasahi: Ojjj kolego, miałem okazję śmigać Foresterem 2.5T i autko robi robotę, chyba też wolał bym go od imprezy, bo jest bardziej uniwersalny a i nie jednemu sebixowi spod świateł ambicja by jaja urwała bo złoił go byle suv :D
@venvasahi: popieram, impreza to świetny sprzęt do zabawy, ale właśnie do zabawy, tym bardziej że jak impreza, to WRX w górę w innym przypadku wolał bym bardziej komfortowe i uniwersalne sprzęty. Żeby się pobawić, narobić hałasu, impreza świetna sprawa, ale na co dzień to trochę za drogi i skomplikowany interes jednak.
@szoorstki: za 20k to uważaj z 159. Egzemplarze, w które nie będziesz musiał wsadzić mnóstwo kasy to wydatek od 22-23k, a jak chcesz ogarnięte wyposażenie i dobry silnik to jeszcze wiecej.