Prawidłowy przysiad, słyszałem że nie ma się wysuwać kolan przed stopy, że ma się robić kąt 90 stopni, więc się tak nauczyłem żeby kolana prawie wcale do przodu nie szły, wysuwają się trochę przed kostki, ale teraz widzę na zdjęciach że mają być aż nad palcami, robię źle? http://i.imgur.com/rI3Mcjt.jpg Na zdjęciu pierwsze to pozycja jaka widzę na wszystkich zdjęciach, drugie to sfotoszopowałem jak mniej więcej jest moja pozycja kolan do stóp, tak ćwiczę już od miesięcy, szkodzę sobie? Jak teraz próbuję tak robić z kolanami bardziej do przodu jak na zdjęciach to mi się to dziwne wydaje. #sport #fitness #cwiczenia #silownia #pytanie #kulturystyka
@Greenafik: zobacz na fotkę Klokova. jakby miał krótsze kości udowe to by nie wyjechał za palce. wszystko kwestia anatomii. przysiad ma być jak najgłębszy z zachowaniem prostych pleców i kolan wypchniętych do zewnątrz ze środkiem ciężkości idącym przez pięty
@jezyk123: jeśli chodzi o wychodzenie kolan, to myślę że pochodzi to z błędnej interpretacji badań dotyczących obciążenia stawów przy przysiadzie, które wprawdzie wykazały większe obciążenie stawu kolanowego przy wychodzeniu kolanami za palce, ale nie była to aż tak drastyczna zmiana, a na dodatek badania nie stwierdzały, że ta różnica wpływa negatywnie na staw kolanowy.
@jezyk123: @zly_wieczor: dokładnie, po przekroczeniu granicy 90 stopni zwiększają się naprężenia. Ale to nic nie znaczy, bo staw jest przystosowany do kilkukrotnie większych obciążeń niż te występujące w ciężkich przysiadach ze sztangą. Z tego co wiem, to nie istnieją badania, które sprawdzałyby długotrwały wpływ głębokich przysiadów na kolano amatora.
#sejm #polityka I pomyśleć, że kiedyś rząd Millera został uwalony, bo Rywin poszedł do Michnika powołując się na polityków lewicy. A tu afera za aferą, fundusze z dupy i poparcie 35%. I wystarczy, że mniej ludzi pójdzie na wybory i znowu będą rządzić.
http://i.imgur.com/rI3Mcjt.jpg